umur baru mereka..

************************************************
taraaa..kakak dah 1 tahun 8 bulan..adik pulak dah 90 hari...

Ni gambar pagi tadi..sebelom p sekolah..
Kakak x bagi adik dok kat port die..
selalunye seblom p sekolah atau malam2 memang die baring atas toto tu,sambil tengok tv.
Ni bile umi letak zikry atas tu..marah la die..
siap cuba nak angkat zikry..
macamla larat sangat kakak oii..
zikry rilex je..x heran pon kat kakak die..

Akhirnya..kakak mengalah..
haaa..macam tu la anak umi..
adik dok sat je pon kan..
tengok tv same2 ek..


Yang ni pulak gamba sebelah petangnye..
tak letak adik atas toto kakak dah..
tapi kakak tetap nak kacau adik jugak kan..
siap tarik sendirik kerusi tu..
nak cubit2 pipi adik die..haiahhhhh..
kakak..kakak..

6 tukang conteng sambilan:

ZuRaNaI said...

hiii..nk main2 ngn adik die..

cik zatil said...
This comment has been removed by the author.
cik zatil said...

si kakak tengah prektis
nak tolong ummi jaga
adik tu.. :)

Ini Blog AnakPakWahab said...

nampaknya umi kena beli toto lagi 1 la utk zikry... =)

lily lotus said...

tak sabar tunggu adik tu pandai jalan. leh main lari2 dgn kakak

Ummi said...

cepat2 la zikry membesar dengan sehat dan kuat..asyik redha je dengan ape yg kakak buat..sian adik..

JOM SHOPPING!!