..chita..



salam..
petang semalam encik zahir sudah pon bertolak ke Japan..
chita pulak kali ni..

tah nape kali ni tiba-tiba rase..adeh..lambatnye bulan 6..7..
selalunye saye masukkan la chart macam kat bawah ni..
nak tengok berape lame encik zahir dah p jauh..





tapi kali ni tidak lagi..sebab kalu saye masukkan..mesti nak tengok hari-hari..
bile tengok hari2..rase macam..

adusss..


baru 2 bulan???


puan syikin..sila tunggu lagi 4 bulan ye..

tapi biasenye curi-curi tengok jugak kat blog cik adik ni..
sebab chenta hati kami naik kapal yang same..pada tarikh yang same jugak..

hahah..tahape-ape..



p/s : Tuan Puteri Zamrud 1 yang dikasehi..tak ya la p US..jalan-jalan Japan-Bintulu sudahlaaa...sedih saye tuan puteri nak p US..tak ya p ye..dok baik2..US tu jauh..letih tuan puteri nanti..

7 tukang conteng sambilan:

cik zatil said...

dear mrs zahir..

semoga kita sama-sama sabar
menanti akak..

penantian satu penyeksaan
betulaa...hehehe

ooo..en zhr satu kapal
dgn anal zura ea..

:)

Ummi said...

cik zatil : sila tukar ke status "puan" hehehe,
sila tukar juga "penantian itu tanda kaseh sayang" wink..wink..
kami sekapal..zahir syikin + zura enal..zatil + zuhdi tah bile pulak..huhuh

ZuRaNaI said...

huhu..xnkla kpal g europe..jauh sgt..

ummithaqif said...

Sabar je Shikin..
masa berlalu pantas..sebenarnya
sabar yek..

Ummi said...

zura: akak kalu kapal tu je p xpe..ni d bawaknye sekali org dlm kapal..toin..toin..hadeh..

umi thaqif :sabar adalah sahabat plg baek ketika ini kn..huuu

sukahati said...

takper syikin...bersusah-susah dahulu....bersenang-senang kemudian....cewahhh....pandai jer aku :P

lily lotus said...

bestnya dpt naik kapal gi jejauh camtu. hehee..sabar yer cik syikin..dia pergi mencari rezeki..cewah

JOM SHOPPING!!