anak menakan

salam..


pukul 11.30am tadi..MIL kol..gtau pasal kak ta..kakak kepada en zahir masuk wad..

dah turun tanda nak bersalin..

jadinya,petang nanti MIL nak ke Penang,so,x leh la tido di rumah kami..


owhh..ok mak..takpe..





Lepas tu lebih kurang pukul 1.30pm..MIL kol lagi..

kali ni berita gembira..kak ta dah bersalin!!

mak aih..cepatnya kak ta bersalin..xde la sakit lame kan..





jadi..rutin harian saya serta merta berubah..

lepas balik kerja tak perlu lagi ke Kg Darat amik MIL..

petang tadi..amik kesempatan yang ada bawa kakak n adik p taman..

kebetulan cuaca pon ok..

redup2 je,..

kat taman ade kakak wina n kakak sofea..

ade la orang yang tolong melayan kakak..











berbaju pink adalah kakak sofea..kakak wina yang pakai baju biru..



syoknye kakak..ade orang tolong hayunkan..




Adik zikry pon suke jugak p taman..x meragam..bagus jek..nampak tak yang pakai seluar merah tu..jenuh ayah die ajak balik..tapi die tak mau..nak main dengan zikry..
okla..len kali kite p main kat taman lagi ye..
tak larat la umi nak bawa hari-hari...
ndaaa...
p/s;arini x dapt gayut dengan ayah..huuu..ayah kol umi tgh drive..frust tul..








4 tukang conteng sambilan:

Ini Blog AnakPakWahab said...

sukanya kakak ada org tolong hayunkan buaian n layan dia...

Ummi said...

inn : buai laju-lajuuuuu

Marsha~ said...

handsomenya zikry... comel je pakai mittens lagi.. hehhee

lily lotus said...

congrates untuk kak ta..bestnya dapat baby

JOM SHOPPING!!