...L.U.P.A...K.E.R.E.T.A

LUPA..

ada cerita tentang lupa..
saya perasan ade sesuatau yang aneh bile sebut perkataan lupa..

kenapa ye..
sejak dua menjak ni saya selalu lupa..



tapi..



lupa berkaitan 1 perkara ni ja..



iaiatu : KERETA







Kes 1..



kalau dikira dari sejak en zahir balik dr sebelom sy bersalin..hinggalah saya mula bekerja balik..ada dalam lebih kurang 3 bulan saya tak parking kereta dalam kawasan kolej..

dulu..>sebelom ade zikry<datang keje awal jugak..so, selalu parking kat 1 tempat feveret nih..dekat dengan bangunan admin..dan bawah pokok..tak la panas sangat kan..

tapi sejak dah ada 2 orang untuk diuruskan pagi2..lambat sikitla p kerja..takla lambat sangat,tapi bila saye sampai..tempat feveret saye tuh mesti dah ada kereta lain parking.So, saye kene cari tempat lain la..

waktu lunch,biasenya saye balik rumah..
masalahnya..saya mesti terkial2..
kat mane ek..mane kete en zahir ni..kat mane saye parking td?pagi2 kereta sikit..

bila dah banyak kereta parking..mulela lupa..tak cam..huhuhuh..
dan selaluuuu sangat la..hampir setiap kali..



amik mase jugak la jalan2 cari kete..











Kes 2:



semalam saye p bayar duit "hutang" kereta..macam biasala kan..isi payment slip..siap bagi duit sekali tuh..


en Bank : ..no plat kete ape ye cik?

saya : dengan sangat konfiden..KBY 7163

en Bank : ..erm..xde pon cik?





ha??takde??




saya : esh..takkan la encik..selalu bayar tiap bulan takde problem pon..

tiba2 je saye terpikir..betul ke no plat tu??

saya : jap ye encik..saye p tengok..


en Bank tu tersengih jek..



siap kuar dari bank..p tengok kete..KBY 7613!!!cettt..
cmane boleh salah ni??

sori encik..SILAP..

whuuuu..buat malu jek..

ni semua LUPA punya pasal..tapi napa pasai kereta jek?huih..

sampai sekarang rase misteri..

3 tukang conteng sambilan:

.AQAMZ. said...

jgn2 duk igt kereta baru yg akan muncul kot puan. hehe

Ummi said...

wah..wah..betuah la kalu ade..

ZuRaNaI said...

hehe..kak ikin jgn lupe..nant kete kajuk kajuk..hiii~

JOM SHOPPING!!