~makan-makan~

salam..
semalam (hari ni dah ahad kan..)ada majlis makan2 di rumah saye :)
makan-makan bersama mentee..
sempena dieorang dah nak abis semester ke 2 di KMK ni..
sian dieorang x dapat nak celebrate kat luar..
ajak saye p kuala perlis..huhuhu..
agak mustahil la buat masa ni..
so..pk punya pk..
last2 dieorang kate..
"kami p rumah puan laa"
huuu..lagi bagus!!





Ini adalah menu nye..nasi ayam..kek..simple2 saje..

acara makan-makan yang turut disertai oleh kakak..


pas makan nasi,pulun makan kek pulak ye..



amik la gambar banyak-banyak..



riang-ria bersama puan syikin..


Aktiviti ramah mesra bersama anak-anak kesayangan Puan Syikin..ambil berkat..moga anak-anak umi bijak pandai macam abang-abang & kakak-kakak tu semua ye..





semoga kalian berjaya menempuh PSPM dengan jayanya..saya sentiasa mendoakan segala yang terbaik..ada rezeki nanti kita jumpa lagi..






4 tukang conteng sambilan:

Ini Blog AnakPakWahab said...

sedaaappppnye nasi ayam!

inn nak jugak...

Ummi said...

uitt..ade jugak org x tido lg ..siap nk nasi ayam pulakk

PrincessPika said...

waaa...
meleleh air mata saya terkenang zaman sediri... (citt! rasa daa tua plak ckp mcmtue)
waa... bile laa boley jumpa cikgu lagi nie...

Ummi said...

pika: saye available anytime..meh datang chnaglunla..heee

JOM SHOPPING!!