entry ke 200 yg spesel..untuk lelaki itu yang bernama suami..

salam..


macam dah dirancang2 pulak..
kebetulan entry yang ke 200 ni..
memang khusus untuk si dia..


dia..

lelaki itu..

suami saya..

encik md zahir b samah..





selamat menyambut ulang tahun kelahiran sayang..
semoga dengan pertambahan umur ini :


kita sama-sama semakin matang ..
sebagai pasangan suami dan isteri..
kita sama-sama semakin matang..
untuk mendidik anak-anak menjadi seperti apa yang dihajati..
semoga dengan umur baru ni,sayang dikurniakan dengan kesihatan yang baik..
sentiasa menjadi suami kebanggaan umi..
sentiasa menjadi ayah kesayangan adlina & zikry..
sentiasa menjadi pembimbing..penasihat..dan segalanya untuk kami..




Doa umi dari jauh..




agar sayang sentiasa diberkati dalam mencari rezeki..
kami sentiasa menanti..
kepulangan ayah yang sangat-sangat dirindui..



Selamat Hari Lahir ayah...



Peluk sayang untuk ayah dari kami yang jauh..

Umi..kakak..adik..







************************************************************************************






oppssssssssssssssssssssssssss...........
tak habis lagi...

walaupun sayang jauh..umi tetap belikan kek..
kek yang comels ini..

tau x umi buat apa dengan kek tu...

umi bagi pada kawan2 seunit tempat kerja..
bila dieorang tanye kek ape ni? besdey sape?

"besdey husben saye..doakan die panjang umur..dimurahkan rezeki dan berkekalan jodoh kami ke akhir hayat.."

so,di hari kelahiran sayang..ramai la yang mendoakan kesejahteraan sayang..
moga dimakbulkan..
ameennn..

paling syok bile kawan-kawan seunit buat teka-teki untuk teka apa yang ditulis pada cupcakes..
sebab semua orang ada perkataan yang berbeza atas cupcake tu..
huhuhu..terima kasih semua yang cuba menghappykan saye..sebab rasenye tadi saye dah macam nak nangis je..
beli kek untuk husben..tapi orangnye takde..
sedey gile..
mujur mereka memahami..
tepuk-tepuk untuk mereka!!







12 tukang conteng sambilan:

Ini Blog AnakPakWahab said...

hepi bday en zahir!

wah... comey nye cupcakes tu,kak...

inn ingat nak wat surprise bday utk alif...

bday dia bln 5 nnt...

akak reti wat cupcakes ke?

Ummi said...

inn..x reti..
akak reti oder n makan je..heheheh

ZuRaNaI said...

epi besday en zahir..smoge dilimpahkn rzeki cpat2 jd chief engineer..hiii~

Ummi said...

zuranal:uhuks..spesifiknye ucapan zura tu..mekasih!!

cik zatil said...

semoga en zahir panjang umur
dimurahkan rezeki..

aminnnn.... :)

Ena Mazly said...

happy birthday buat suami ikin aka en zahir...

semoga dpanjangkan usia, dilimpahkan rezeki yg banyak, diberi kesihatan yang baik dan semoga rumahtangga kalian berkekalan...

insyaallah

Ummi said...

terima kasih cik zatil..terima kasih kak ena..lebiu!!

cik mas said...

so sweet... moga diberkati Allah hendaknya.. :)

Ummi said...

cik mas..cweet..cweet..nak buat cmane..dah jauh..sedey..sedey..

Izan said...

wah sungguh romantik =)

Ummi said...

ala izan..cupcake jek..sob..sob..

Erin Rashid said...

ssooo sweeetttt..!!
rasa cm nak nangis je
sebak tgk u all berjauhan
kental nye hati ko

JOM SHOPPING!!