umi..membazir tu kan amalan syaitonnn..

assalamualaikum..
harusla kisah budak 2 orang nikan..
silent reader no 1 nak bace bila kapal sampai bintulu nanti..
adik sangat suka menghabiskan susu kakak..
bila kakak tak habes minum je..
tak payah risau tentang pembaziran..sebab adik akan tolong habiskan..


see..botol kaler pink adalah seharusnya kakak punya..

dulu ingatkan adik minum susu kakak sebab dia nak susu dalam botol panjang..
bila dibancuh susu dlam botol panjang..dia bukan minum pon..
rupanya memang nak minum susu lebih-lebih kakak je..
heran la adik ni..

si kakak pulak sekarang ni sebok nak amik gambar die je..
sebab selalu sangat tengok umi snap gamba guna nset..
dia pon terpengaruh la kan..


**************************

dialog umi dan kakak

sape nama ayah kakak?
jahir..

sape nama umi?
syiken
(macam bunyi ciken je tau.huh)

sapa name adik?
adik ziki!!

kakak, sayang ayah tak?
sayangggg ayah!!


kakak..sayang umi tak?
sayangggg syiken!!
(ni ape kes ni??)

ayah kakak mana?
ayah keje la..

ayah kakak keja ape?
naik lori!!
(hah??tiba-tiba!!)
ehh..naik bas..
(pulak)

ayah kakak keja ape??
kapai lahh!!!

pehtu terus die tak layan dah..
bosan la umi tanye2..hahaha..




banyaknye rase nk update..
huuuuu...




4 tukang conteng sambilan:

jazzeyra said...

comeyhh sungguh jwpan si kakak ni.. :)

noradzlina.kamdani said...

ayah keje nek lori? ha ha ha

bella mike said...

hahaha..sye suke tang 'kakak syg umi x?' n kakak jwb 'syg syiken'..haha..lawak la kakak ni..

hanny maness said...

naik lori? alahaii kakak.
ihiksss. comel sangat.
:))

JOM SHOPPING!!