hadiah anny utk ayah ummi dari zikry..

assalamualaikum..
jenuh tau nak upload video ni..asyik sangkut je..
sangat suke!!
elok2 genap anny kami 3tahun, zikry pon menunjukkan pencapaian terbaru beliau..heheh..
dia dah boleh duduk sendiri!!
masih bertatih jugakla..
kena jaga-jaga takut dia tumbang..
video ni umi amik lepas solat asar 15 okt 2010..
baik je die try n error duduk sendiri masa umi solat..

 
video
adik duduk

excited sangat emel pada en zahir..
dan sedih juga..
bila en zahir cakap masa kol..
"ayah baru p seminggu..adik dah pandai duduk.."
huhuu..
maksudnya lagi 5bulan 3 minggu..tah ape lagi dia boleh buat kan..






13 tukang conteng sambilan:

ummu luqman said...

awat tk dpt tengok videonya ummi..?

Marsha~ said...

takpe.. nanti ayah boleh tgk video ni.. jgnle sedih.. zaman skrg dah maju kan??? ;)

ummu luqman said...

ok dah boleh tengok dah.. :)

Ummi said...

@ummu luqman
ok//lega..ingat ade prob video tu..

Ummi said...

@Marsha~
betul tu marsha..ni uplod ni pon supaya senang ayah dia tengok nanti..

hanny maness said...

alahaiiii. comelnyeeee! geram sgt.
meh aunt hanny kiss sikit :-*
eheeee :D:D

adik comel la.
mcm anak mat saleh :P

mrs lune said...

happy 3rd annie k.ummie=)xpe, ayah luqman tengok dari jauh jek=) nasib boleh jugak tgk kan. haihh nanti bila sy dah de anak pun kene rajin upload video2 mcm ni untuk si tatapan si ayah. hehe.

noradzlina.kamdani said...

suke dak zaid pandai buat bende tu he he he..sengih jek dia

Akma Azlin said...

Salam.teringat my daughter start duduk sendiri at 9 months.memang agak late-bloomer la

Ummi said...

@hanny maness
bukan ank mat saleh la aunt hani maneshh..anak mat zahir..hehehe

Ummi said...

@mrs lune
mrs lune..name adik zaid zikry tau..bukan luqman..adehhh..heheh

Ummi said...

@noradzlina.kamdani
tu laaa..geram..rase nk geget2!!

Ummi said...

@Akma Azlin
takpe..takpe..biar lambat asal selamat..

JOM SHOPPING!!