RAYA : edisi nursery

assalamualaikum..
ya ampunnnn..
masih ade lagi entry raye ye..
kali ni edisi sekolah kakak dan adik..

ala kak ina..
kawan sebelah die yang expose lebih-lebih..

kakak ina dan kawan-kawan sekelas..
kelas yang ni untuk umur 2-4 tahun..

kakak cakap apa tu..
adik duduk kelas lain..

amboi kakak..
dia sangat hepi dok sekolah ni..
kalau nampak ayah dan umi dari luar siap lambai-lambai lagi..
maklumla, rumah sebelah pintu sekolah je..
hiiii

kakak dan besfrennya,nisa..
kadang-kadang kawan gaduh jugak tu..

ni golongan ayah..
golongan mak-mak kat belah belakang sane tu..
makan-makan ni di kelas (rumah) sebelah..
kalau dok makan dengan budakbudak tu sekali..abesla tunggang langgang..

antara makanan yang disumbangkan oleh family anak-anak Taska Mami Adik..
ada lagi tau..
soto, laksa,mee,bihun,ketupat,rendang..
macam-macam..

taraaa...
kek choclate kami yang dah tinggal suku je tak sampai setengah jam..

umi..dah laa..saya tak larat ni..
adoyaiii..
sangat comot budak neh..
monyok sebab adik demam masa ni..

ni pon gambar dirumah,selepas majlis makan-makan..



 


oowwhh..
nak jugak enterprem kek ni masa belum disentuh sesiapa..
hehehe..


9 tukang conteng sambilan:

ummu luqman said...

pasti sedap kek itu kan. tk smpai 1/2 jam dah jadi camtu. nk buat tapi hasben tk gemor la pulok..

Melati Qistyna's Mummy said...

aik, gmbo adek yg ke2 last tu cm pompuan la... x kenal td :P

ala ciann, demam yea, adek dh baek lom umi??

Ummi said...

@ummu luqman
naseb bek kami same-same suke..tah berape kali dah buat..ala,huby akak keje akak buat la,pehtu pas kt jiran-jiran..nti kalu makan sorang akak akan jd bolat macam saye..hahaha

Ummi said...

@Melati Qistyna's Mummy
hahaha..dah agak dah..saye pon perasan jugak..memang macam pompuan..adik ok dah demam kak..adeh..sy tak buh lg entry die demam dapat gigi baru..huhuh

i n n z c h u b b y said...

ni kek coklat moist ke,kak?

Ummi said...

@i n n z c h u b b ykalau guna serbuk koko, topping die akan jd moist.ni topping akak guna choc bar,buh dlm peti ais,topping die jd keras..bukan keras sangatla..mcm choc bar yg kita makan..sedap juga..

~~Ciklinn~~ said...

alahii napa kakkk masamm jer tu.. penat yer sayang nak senyum... ummi duk amik lah gambar yer..

wahh mestis edap kek tu... lain kali buat utk ciklinn lak yerk

Ummi said...

@~~Ciklinn~~
kakak muka masam tu muka standard kakak la..ciklin meh la dtg umah makan kek..hii

xfatynx said...

Sedapnyeee ! Kak syikin bila la sy nk dtg serang rumah akak ni. hehe. dkt je :P

JOM SHOPPING!!