Sebelum ayah pergi: Edisi lagu untuk kakak

assalamualaikum..
beberapa entry selepas ini adalah berkaitan perkara-perkara sebelum en zahir sign on..

kakak dah pandai menyanyi..
balik dari sekolah selalu menyanyi lagu yang dia belajar kat sekolah..

ada sekali kakak nyanyi lagu "tanya sama pokok"
kakak suruh umi nyanyi sekali..
umi lupa la liriknya..
so, main hantam saja..
kakak kata "bukanlah..bukanlah"
hahahah
buat malu je umi ni..
ayah pon same je..
bukan ingat pon..

tapi..
la ni zaman kan dah canggih..
ayah pon klik klik je la kat tenet..
cari lagu budak-budak di you tube..
download saja..

kakak sangat excited..
terima kasih ye ayah..
ayah sempat burn kan koleksi lagu tu dalam cd..
ayah buat sebelum nak sign on..

kalau kakak nak nyanyi je..
" umi..nak nyanyi..burung kakak tua".
hahah..
umi suka sangat bila kak panggil "umi"
tak kira la bila nak mintak sesuatu..
nak ngadu apa-apa..
syoknya jadi umi..


yang ni lagu rasa sayang..

sangat semangat..

terima kasih banyak ye ayah..
so, kita sama-sama dah pandai nyanyi lagu budak-budak..

ayah dan kakak..

adik nak join kakak jugak..
tapi boleh tengok saje laa..

fokus tuuu..

laaa..sampai macam tu sekali..


tak kasik klik pakai touch pad tau..
mesti kena guna mouse jugak..
ikutkan saje laa...


ayah atas kapal nanti jangan lupa nyanyi ye..
untuk kakak..

 

2 tukang conteng sambilan:

Melati Qistyna's Mummy said...

hehehe, kiut je kakak neh... nanti ayah dh sign off, kakak dh leh tunjuk kehebatan nyanyi lagu2 tu kin :)

jazzeyra said...

so suwwweeett la kak ikin.. :)
kakak da pndai guna lappy.. hihi..

JOM SHOPPING!!