Baju tidur suka hati

assalamualaikum..
tabiat dua beradik ni sekarang adalah tak mau baju yang umi pakaikan..
nak pilih sendiri..
si zikry tak la pandai nak pilih sendiri kan..
tapi yang pasti sangat susah nak bagi dia pakai baju tidur lengan panjang..

ni aksi tak duduk diam sebelum tidur..

waktu sebelum tidur adalah waktu bergolek sakan dua beradik ni..

tengok kakak..abis blur gambar..
suka hati dia je matchkan baju dengan seluar tu..
adik pulak nak bertshirt lengan pendek je..


agak menjadi kan aksi tipu umi ni..
konon-konon dah tido..
tapi kakak nak tersengih..hahahah

yang ni lebih real..
bila umi cakap..
 cepat-cepat tidur..
sapa tak tidur nanti ada dog datang ambik..
tapi mereka ini sebenarnya belum tidur lagi..


yang ni baru betul-betul tido..
dieorang tidur mane ade sopan-sopan dah..
tu tengok tangan tu..
tangan nak main je tu..
penat umi tau nak bagi kakak & adik tidur awal..
(oohh..seksinye kakak tidur..huhuh)



10 tukang conteng sambilan:

Melati Qistyna's Mummy said...

hehehe, mesti havoc kan masa dorg nak tdo... asyik gurau jer 2 bradik tu....

ummu luqman said...

pandainya mereka berlakon tido ye.. :)

noradzlina.kamdani said...

he he he..ank2...

Izan said...

bagus la ko syikin....
jaga anak sorang2...
tabik la aku kat ko =)

Marsha~ said...

diorg tido sebelah menyebelah ke???? kalau sy, sy kena jd partition.. heheheheh

Ummi said...

@Melati Qistyna's Mummy
tu la kak..nak tido kene main dulu..yg ni cuit yang tu..yang tu cuit yang ni..

Ummi said...

@ummu luqman
akai tu macam2..ade je..

Ummi said...

@noradzlina.kamdani
kak lin..tambah la 1 lagi..mesti meriah!!banyak kali dh bg cadangan ni..hihihi

Ummi said...

@Izan
ala izan..ade orng lain lg hebat..

Ummi said...

@Marsha~
si kakak mesti nak menempek dengan adik juga..payah sket..huhuhu

JOM SHOPPING!!