the wiggles

assalamualaikum..
last week mase umi cuti 4 hari..
pagi-pagi je kakak dan adik layan tengok tv..
sambil-sambil umi buat keje ape yang patut..
selalu dieorang tengok cenel 612..
ade roary racing car..ade loopdidoo..ade jay-jay jet plane..ade jimjam..
semua tu dieorang layan..
tapi paling tak suke adalah mustang mama..
umi dieorang la tak suke..
so, bile kuar kartun tu, terus tukar cenel..
sila tengok cenel 552 ye anak-anak sekalian..


bila tukar cenel 552..
ni la rancangan yang boleh buat budak 2 orang tu dok ternganga depan tv..
the wiggles..
walaupun semua geng wiggles ni orang dewasa,tapi rancangannya ok laa..
best la kot..
sebab tu kakak ngan adik layan baikkkkk jek.
the wiggles ni tiap hari ade..jam 8am kalau tak silap..

tengok kakak..
sangat excited..nak bagitau umi the wiggles dah start la tu..


uikk..
tetiba tengok kamera!!
hiii..
cantek kan gigi kakak..
kakak dah pandai gosok gigi sendiri..
dulu jenuh jugakla nak paksa die gosok gigi
sekarang dah ok..
pagi-pagi mandi nak p sekolah dah tak payah nak paksa gosok gigi..



khusyuknya kakak..


adik pon layan same tau..


abes tengok the wiggles mula la aktiviti main-main pulak..
kesian adik..
nak naik basikal jugak..

nanti adik dah besar suruh ayah beli lain ye..

adik nyampah la nak mintak naik basikal dengan kakak..
baik die posing..
kan adik..kan..





6 tukang conteng sambilan:

kak mas said...

gigi kakak serupa gigi ummi laaaa... :D

noradzlina.kamdani said...

pandai adlina gosok gg sendiri bagus

Ummi said...

@kak mas
wuhaiiii..bila kak mas belek gg ummi nih..hahaha..

Ummi said...

@noradzlina.kamdani
tu la ibu lin..kalau tak diajar gosok..abes berkarat gg die..

Melati Qistyna's Mummy said...

hehe, betul la br nk ckp gg kakak cm gg umi...heeee...tp tol la, ank akk dl pown xnk, tp skali dia dh pandai gosok, lamaaaaa sgt dia gosok....

Ummi said...

@Melati Qistyna's Mummy

ayayaiii..maluu..hhuhu

JOM SHOPPING!!