rusa yang berpuasa..

assalamualaikum..
jumaat lepas..
selepas sesi masak-memasak..
ayah dan umi bawak kakak dan adik p melawat rusa..

TAPI sayang..
rusa yang selalunya mesra alam..
dok terjelepok saje..
selalu kalau ade visitor mesti dieorang semangat datang dekat dengan pagar..
ni..masing-masing buat tak heran je..
penat berpuasa agaknya rusa-rusa tu..
dihulur rumput pon buat tak layan je..
maklumla..puasa..

sekawan rusayang sedang melepak..
nampak tak?



kakak frust rusa tak mau datang kat dia..


gambar mahai ni..
tengok kakak punya kaki..
dia tiru ayah die..
hahahaha..kakak..kakak..


ayah pakai topi kakak tu apehal?


ayah dan adik..



lagi ayah dan adik..



disebabkan geng rusa menyombong..kami tengok monyet je la..
monyet ke ni?ke..kera?lotong?

banyak lagi geng die ni tau..
tengok pon dari dalam kereta je..
ade anak dia yang comel..rase nak bawak balik umah jek sekor..hiiii





opp..opp..macam p melawat zoo je kan?
kami p UUM je sebenarnya..
kekekehhh..



8 tukang conteng sambilan:

Melati Qistyna's Mummy said...

heee... awalnye siap msk, siap leh p melencong g.... :P

Ummi said...

@Melati Qistyna's Mummy
alaa...uum dekat je kak..heheh

HaninFarshid said...

bestnya kakak dan adik tengok rusa....takpe...rusa tgh berpuasa pun...asalkan kakak dan adik dpt jalan2 dengan tgk monyet...hihi!! yang penting...dpt manja puas2 dengan ayah :)

Ummi said...

@HaninFarshid

tu la hanin..pas raye ni ayah nak naik kapal dah..sob..sob..

ummu luqman said...

ewah kakak kemain lagi meniru ayahnya..

Ummi said...

@ummu luqman
die kan anak ayah..hiiii..anak umi jugak..

~♥ iella ♥~ said...

tuan rusa x g mkn sbb tue rusa smua mogok.. hehe

bella mike said...

hahaha..lawak la statement 'mcm melawat zoo plak an'..haha..ish2..

JOM SHOPPING!!