ganasnya tidoo...

assalamualaikum..
dah pukul 1pm..
mase ni opis makin sunyi sepi..
ada yang p amek anak sekolah..ade yang balik rumah..ade yang dah lepak di surau..
tapi saya masih disini..
lega sebab dah dapat siapkan 1 lagi assign yang bakal dipresent Sabtu ni kot?
hohoho..harap semuanya ok2 saje..
dan seperti biasa bile dah siap satu-satu kerja..bolehlah me'reward'kan diri ni dengan berblog..
kehkehkeh..


ini entry pasal ganasnya anak-anak kami tido..
sebab tu dah tak boleh tido atas katil..
tido bentang toto saje..
supaya takde yang tercicir ke bawah katil..hiii
adik..
lenanya tido..
ni dia tido selepas waktu berbuka semalam..
haishh..gaya macam letih benor puasa tuh!!


tak lama pastu beralih pulak..
tengok gambar atas snap pada jam 10.21pm..
gambar ni pulak 10.22pm..
tido tak diam..




ni pulak aksi lepas bersahur..


tengok macam mana kakak tido!!
terrorrist sungguh..
dengan tak berbajunya..
aiyaaaiii..
die memang tak suka pakai baju waktu malam sejak dua menjak nih..
nak kate panas, semalam hujan dari petang sampai ke malam..
adik pon baik je la pengsan smbil meniarap..
tak sedar pon kaki kakak dah atas die..


ayah mengambil inisiatif segera untuk mengubah kaki kakak..
seluar tu pon dah singkat..
seluar mase umur die dalam 8 bulan++ 
die tetap nak pakai jugak yang tu..
siap amik sendiri..
haiahhhh..ikutkan saje..


see,,
selepas ayah alihkan kaki..
tetap jugak menempek kat adik die..
kakak oh kakak..
kakak sayang adik la katekan..kan?..kan?




7 tukang conteng sambilan:

kak mas said...

uish.. mmg ganas sungguh si kakak ni. kesian adik kena hempap.. hehehe..

noradzlina.kamdani said...

comel jek aksi diorg tdo...cekin pkai kn le adlina bj lepas dia tdo...

Melati Qistyna's Mummy said...

aah, tol kata noradzlina, nanti sejuk kakak tu, x bek tuk peparu :P

Ieja said...

heheheh..ganasnya kakak tido.....kalau dania ada adik agak2nya msti cam ni..sbb mlm2 selalu kaki dania atas ummi dia...

Ummi said...

@kak mas

huhuhu..tu la kak mas..pempuan tu..sok luqman dapat adik camane la agaknye eh..

Ummi said...

@noradzlina.kamdani
kak lin & kak abby..pakai..bukan tak pakai sampai pagi..ayah die yg pakaikan sebab selalunye umi pengsan...huhuhu

Ummi said...

@Ieja

konfem dah tu ieja..harussss..heheh..cepat2la bagi adik kat die..

JOM SHOPPING!!