cameron - part III - bee farm

assalamualaikum..
tempat seterusnya adalah Taman Lebah..
yang syoknye masuk adalah PERCUMA..




ni la rupa Taman Lebah ni dari atas ye..
yang tak syoknye kene naik turun tangga la..
bagi orang yang tak bawak anak kecil @ anak dah boleh jalan sendiri ok la..
ni nak kene dukung budak.huishh..tapi gagah jugak tu turun naik tangga..


kakak ni..
tengok la kamera..
pleasssseee...

haa..
tengok..
siap duduk hala ke lain..

adik steady je kan..
sentiasa siap sedia untuk berposing..
hiii

tengok gamba yang ni..
umi cakap kat ayah..
kadang2 rase macam ayah dengan adik tengah posing..tetiba ade anak orang lain lalu depan tu..
maka, gamba die termasuk (si kakak)..
huahuahua..


kakak tengah tengok lebah BESARRRR punya..


syoknye adik..
tapi kami tak dok lame sangat la kat tempat dieorang bela lebah tu..
sebab ade warning ye..
kalau kene gigit dengan lebah sila tanggung sendiri..
huhuhu..
sangat tak mesra pelawat lebah-lebah nih..

mini family..
terima kasih kat mr bangladeshi sebab sudi tolong snap gambar kami sekeluarga ye..


naik balik ke tingkat atas..
kami lepak makan ais krim dulu..
letih wehh..







anak pelaut yang naik kapal di darat..


lepas p taman lebah, terus p cari kedai makan..
beli lunch dan balik hotel..
penat laaahh..
petang tu sambung berjalan lagi...
next entry ye!







2 tukang conteng sambilan:

a.i.n.a.n.a.d.r.a.h.r.o.s.l.i said...

syg je gmba 1 famili 2,sbb kakak pndang belakang..
klau x cantik dh gmbr 2..huhu

Ummi said...

@a.i.n.a.n.a.d.r.a.h.r.o.s.l.i
agaknye nanti bile dah besar menyesal la die..hehehe

JOM SHOPPING!!