pra anniversary part 4..

sambung sket lagi...
lepas bertunang..kami pon p la kursus kawen..kebetulan en zahir dok di Port Dickson umah kak ta..so, kami kursus kat senawang..kire tengah2 la antara PD n Kuala Pilah..
mase kursus penceramah tu ade bagitau tentang xpired date borang nikah..kalu N9 tempoh sah laku borang nikah 3 bulan..perak n kedah pon gitu rupenye..so,huby cam dah cuak plak..kalu die isi borang seblom naik kapal..turun kapal dah xpired..kalu nak isi pas turun kapal..cam kalut la sangat..so..kiteorang suke hati je buat keputusan..kene NIKAH gak..en zahir dengan machonye telefon pak Arif..nak nikah n kenduri awai..pasainye tau dah..takdenye pak Arif bg kalu nikah gantung..setelah dimeting2kan..maka..dapatla kami nikah awai..
~ PERSIAPAN KAWEN ~
Ya ampunnn..dasyat gile rasenye nak buat preparation..maklum la,kawen mengejut la kirenye kami ni..bertunang 18/7/07..nak nikah 15/10/07..mase decide nak nikah tu dah pertengahan bulan 8 dah..bayangkan..
mak andam
sume nye main koling2 jek..mujurla mak andam mase tunang dulu sudi nak menyumbangkan khidmat baktinye pade raye ke3 tu.. 15/10/07=3 syawal 1428..
kad jemputan kawen
tepon je..suh nyah tempahkan..pandai2 nyah la nak tulih ape kat kad tu..
cmeraman
member dr uitm yg tolong carik
masak2??
takya riso..pakat2 sedare mare,kwn2 abah n org kampung..
baju nikah,sanding
pon kol jek..gtau kaler tema ape..dah amik cuti baru p pilih kt butik andam tu
hantaran
yg ni x perlu dirisokan sebab mase bertunang dah bg sume..
* 13 dulang dr pihak lelaki dibalas 27 dr pihak perempuan..
sape teringin nak dapat hantaran banyak2 carik la org perak ye..hiii
goodies bag
yg ni jek sy setel sendirik ngn en zahir..p beli sendiri..
* moralnye..jangan la kawen mengejut ye..senak perut dibuatnye..hiiiiii

4 tukang conteng sambilan:

anggerik-rimba said...

ni ade sambungan lg ke ni????

lily lotus said...

bestnya baca..hehe..bleh buat novel ni

Edriena Hazelina said...

atoi kak.. saye rase akk da macam masuk realiti tv la plak.. hehe..

Umi said...

kak anggerik : dah nak abis dah kak..dah nak masuk last episod..hiii

lily : yo la sangat tu cik lily..

syma : memang kisah realiti pe..hahaha

JOM SHOPPING!!