Kakak..a walk to remember..



Hari ni..21 Oktober 2009..
Hari penting untuk kakak ingat ye..

Hari ni hari pertama kakak jalan kaki ke skul..hiii..
Pada ketika kakak berumur 1 tahun, 2bulan, 3 minggu dan 6 hari..
Esok kakak dah cukup 1 tahun 3 bulan

So, harus sudah lah anak umi ni jalan sendiri ye..
Tak lame dah adik nak kuar,
takkan umi nak dukung kakak lagi kan..

Kakak pakai kasut kaler "pink" harini..
tak bleh lagi nak pakai sandal..umi takut terlucut..

On the way nak sampai skul tu, ramainye auntie2 tegur kakak..dah pandai jalan ye..

kakak tersengih2 jek dengan bangganye..
Siap lambai2 abang2 n kakak2 yang tunggu kat koridor skul tu..

Sampai depan pintu, cikgu kakak pon suke tengok kakak dah jalan p skul..

Kakak dah besar!!

Nanti jalan same2 ngan adik pulak ye..




Ayah & Umi sayangggggggggggggggggg kakak!!

6 tukang conteng sambilan:

anggerik-rimba said...

cayalah adlina...minta upah dgn ummi yer..hehe..

Izan said...

weh, aku rasa kan ko boleh tulis novel la.. novel ayaq mata punya. konfirm aku tangkap leleh...hahahahaha

Umi said...

kak anggerik..upah mendenye..letih tau umi dukung die ari2..

izan..pelik sungguh hang ni no..dok meleleh jek..hadoiii..bukan entry sedey2 pon..entry hepi la tu pasai die dh bleh jalan..

Edriena Hazelina said...

kak..

kang kalau adlina da beso.. mesty die senyum jek kalau bace entry akak nie..

ye la.. akk da buat 1 dairy pembesaran die..

nanti saye nak buat macam akak la jugak.. hehe..

Umi said...

syma : buat2..jgn x buat..ni la antara motif buat blog nih..hii..sayang rase takde blog dr dulu..dr die deliver..

Izan said...

mmg la entry ni tak sedey. tp gaya penulisan hang ni da boleh da tulis novel. ni mesti kes hang baca banyak sgt novel masa skolah dulu hehehehheh

JOM SHOPPING!!