pra anniversary part 3..

sambung lagi..

jawapan kepada soalan pada entry sebelom ni ialah

C. Pak Cik Arif nak anak die keje dulu



maklumla mase tu umi baru pas grad..keje partime jek..so,kalu bleh die nak la anak die keje dulu setelah 4 tahun bertapa kat U kan..
so..takde kate putus bile bleh tunang..kene tunggu umi keje..
TAPI..kalu dah memang jodoh..tak kemane punye..
2minggu selepas en zahir bawak pasukan perisik die dtg umah,alhamdulillah umi dapat postinG!!..

mase tu pak arif takle kate ape la kan..

TAPI lagi..nak buat preparation utk bertunang memang dah tak sempat sebab en zahir dah nak naik kapal..17 februari 2007..naik Puteri Mutiara 1 kot ek sayang..umi plak kene lapor diri 21 februari di KMNS,Kuala Pilah..

sudahnye kene tunggu en zahir balik la baru bleh bertunang..

so,en zahir naik la kapal..umi plak ke N9..bersame2 ngan cincin risik menandakan dah di"cop" oleh en zahir..haaahaa




BERTUNANG..



Dipendekkan citer..Akhirnya..kami bertunang pada 18 Julai 2008..





Plan nak menikah pade bulan Februari 2008..tapi x pepasal TERmenikah awai..
why? why? why?.

..to be continued..

3 tukang conteng sambilan:

ez@ said...

yeye..betul jawapan za...leh dpt A+ kan cikgu?he3...

Edriena Hazelina said...

oo.. sekapal ngan ayoe la mase 2..
saye rase mase tu ayoe de cite sal akak ngn en zahir tu.. hehe..

xsangke lak saye leh kenal ngan akak sekarang..

Umi said...

eza : bulehhhh..beresssss

syma : dunie ni kecik je syma..cewah!!ayoe ngumpat ek..hiii

JOM SHOPPING!!