Kakak..suatu petang..

kakak yang setia dengan kasut pink..baru balik dr skul..cepatla umi bukak pintu..

waktu makan petang kakak..nasi dah licin..kakak suke sangatla makan sayur..lauk takde pon takpe..nyum..nyum..miss popeye sungguh..umi dah beli lapik tempat kakak makan..kaler pink feveret kakak..tak daya lagi rasenye nak mengemop lantai hari2..ade yang terbersalin awai ni kang..

sambil2 umi ngemas semak yang kakak buat,silalah duduk2 dulu dlm playpan tu ye..pasni kite mandi!!!


Lepas mandi..merenung mase depan??hahahah..kakak sedang tengok dengan jelesnye budak2 main kat taman kat bawah tu..sabar ek cayang umi..ayah dah promise nak bawak kakak nanti..

p/s : ayah..nape x kol umi arini.. *~*

5 tukang conteng sambilan:

w|cKa` said...

akak stay kat mana? nnt mana la tau bila2 saya balik jitra bleh singgah.. raya aji balik mana?

Umi said...

akak ngajar kat matrik changlun..la ni dok kuarters matrik.raye aji insyaAllah ade kat kedah ni..bile huby naik kapal?

w|cKa` said...

xtau la.. mcm xmo naik ja dia tu..

ibu ilham said...

kin, cmner nk ajar anak mkn sayur?
dah la ank aku susah nk mkn, sayur apatah lagi
huhuhuh...

Umi said...

wicka : naikla delima 1..ganti huby akak..hehehehe..

ibu ilham : salam kenalan..anak sy tu semulajadi..die sendiri suke..takde petua pape pon..

JOM SHOPPING!!