Cerita bergambar dari kakak untuk ayah..

Ayah oh ayah..
bile ayah nak balek ni..
bile nak dukung,peluk cium kakak lagi..
Kakak rindu kat ayah ni..
(umi cakap umi pon same..)
Ayah..arini umi baek..umi bg kebenaran kat kakak kelebek kabinet yang ade banyak gamba tu..tibe2 kakak jupe gamba ayah ngan umi p hanimun..tp xde pon gamba kakak!!! xacinye..p hanimun tinggal kakak..len kali nak ikut gak!!

Mane gamba kakak??mane..mane..??

Pastu kakak tengok ade album penuh ngan gamba beby..umi kate tu gamba kakak mase kakak beby dulu..ye ke ayah??comey tul kakak mase beby ek..skg pon comey gak kan ayah..cume rambut jek kuranggg..

Pastu kan ayah..kakak kene babab kat bontot ngan umi pasai kakak TERkoyakkan plastik cover album tu..tp kakak x nanges pon pasai x sakit..umi babab warning je..hihihihi..cume kakak x berani dah koyak2 lagi..nanti umi x bagi kakak tengok pocoyo pulak..huuu

Ayah tengok arini umi beli ape..beli bunga tulip..lawa bunga tu..geram jek kakak tengok..2 pasu plak tu..tp kakak memang takde harapan la nak "belek2" bunga tu sebab umi letak atas meja..huuu..

p/s : ayah..kakak dah pandai jalan..ayah balik next month nanti tengoklaaa..kakak dah boleh berlari..jgn lupe bawak kakak p taman ye!!

2 tukang conteng sambilan:

Izan said...

weh, entry ni pun aku terharu membacanya. ko nih suka tol wat aku terharu la. huhuhuhuhu

p/s: aku ni mmg ratu air mata, pendendam pun yer jugak. hahahahahahah

Umi said...

hahahah..hihihihi..
hang lawak pon iye jugak izan..cepat2la dapat anak..blehla ko buat entry tuk die nanti..hiii

JOM SHOPPING!!