SERAM..captured imej gadis bertudung dan berjubah hitam di kuarters..


assalamualaikum..

selalu sangat dengar kisah-kisah seram bila dok kuarters kerajaan ni..
di matrik ni pon ade..
kisah paling glamer adelah kisah orang dibawah dengar bunyi orang atas alih-alih barang tengah malam..
bunyi kuat sehingga anak2 kecil tak boleh tidur..
bila ditanya orang di atas, kate mereka..tak buat apa-apa ..tido lena sahaja..

ade juga 1 rumah yang kosong sahaja..
walhal level dua..(4 level + g)
orang yang ada anak kecik tak mau masuk rumah tu..

sebabnye, peghuni sebelum ni pindah keluar sebab anak die asyik meragam..
tak boleh tidur..
macam nampak sesuatu..
haishhh..
macam-macam..


kali ni saya dapat ambil gambar..
lagi real kan!!

sebab dalam rumah selalu ade ..
suare gelak-gelak ketawa..

kadang-kadang menagis..

merengek..

*

*

*

*

*

*

*

 



ni dia gadis bertudung dan berjubah hitam..


*

*

*

*

*

*


cakkkk!!
jangan marah ye..
saye la yang selalu ketawa..menangis..merengek tuu..
huuuuu







p/s:tapi cite pasal kuarters tu kisah benar tau..
bukan rekaan penulis..





6 tukang conteng sambilan:

Erin Rashid said...

amboi hang
jangan
kang betol2 'benda' tu kt umah ko kang
huhuhu
suspen aje aku

Ummi said...

@Erin Rashidhiii..x mo la..mintak dijauhkan..

Ieda Al-Habsyi said...

hahahhaa!! comel lah :)

Ummi said...

@Ieda Al-Habsyix seram pon kan??hiii

~♥ iella ♥~ said...

suspen jaa..takut dah haku...!!!

noradzlina.kamdani said...

he he he ...mmg sume tempat ada maklhuk Allah...jgn dia kacau kite sudah le...

JOM SHOPPING!!