butang

assalamualaikum..

kakak dah ade pe'el baru..
nak tau ape die?
*

*

*

lihat..
baik2 saje 2orang ni kan..
bergolek2 atas toto..
lame dah tido malam atas toto nii..
tak berani nak amik risiko tido atas katil memandangkan adik sangat aktif bergolek..


"adik...toksah pandang kamera"
cubaan kakak untuk menghasut adik tidak berjaya..kehkehkeh..
masa ni ayah p masjid..
dah anak 2 ni nak berjemaah magrib dan isyak adalah susah..
ayah jemaah kat masjid la..
kalau tak takde khusyuk nye solat di kacau dek kakak..

sekarang..
pantang nampak adik pakai baju berbutang..
mulala kakak nak beroperasi..


tengok..
kakak sedang nak membuka butang2 baju adik..



adik cuba menghalang namun ushanya sia-sia saja..


nampak tak baju kakak tak berbutang?
ade tali sahaja..
kalau die pakai baju berbutang, maka habisla semua butang dibuka..
kakak sedang mengasah skill butangkan baju..
namun setakat ini belum berjaya..
cuma boleh bukak butang sahaja..
dan butang baju adik adalah mangsa eksperimen kakak..


kakak tengah geram sebab die rase butang baju yang ni payah nak bukak..




owhhh!!
mase ni umi dah kene stop snap gambar sebab kakak dah makin kasar..
geram sebab tak dapat bukak..
ditariknya butang baju tu begitu sahaja..
kalau dibiarkan mau putus benang jahit butang tu..
huhuhu..kesian adik..
ape2pon adik tetap mengagumi kakaknye..
takde pon die menangis ke ape..
seolah-olah memberi kerjasama pada apa yang kakak buat..
adik oh adik..
heheheh





5 tukang conteng sambilan:

aqamz said...

geram nye tgk kakak. huhu (dtg komen sbb xde keje) hehe

Ummi said...

@aqamz

hiii..amboi..takde keje ye..nanti datang assign bertimbun baru tau..

cik zatil said...

kak ikin fenat tak jaga beby2
comel neh?? hehe..

Melati Qistyna's Mummy said...

hehe... lawak2 kakak ni..

p/s : cik zatil... penat2 tp rs happy jer.. :P

Ummi said...

@cik zatil
sila rujuk jawapan Melati Qistyna;s Mummy..hiii..sebijik macam skema jawapan..

JOM SHOPPING!!