Berempat lebih baik..

assalamualaikum..
bukanlah mudah nak bergambar berempat ye..
sebab si kakak sangat jual mahal..
ni waktu pagi-pagi ketika dia dan adik nak p skolah dan umi nak p keja..



ayah dan adik dok pujuk-pujuk kakak ni..mai la kakak..



adik sentiasa siap sedia pandang kamera..kakak masih lagi buat tak heran..




kakak taknak saye je la posing dulu dengan ayah ni haaa..



bertiga dulu..



tapi berempat kan lebih baik..berlima???tunggu dulu laaa





14 tukang conteng sambilan:

xfatynx said...

Gambar akak bertiga dengan adik tuh memang nampak sangat adik photostate muka akak dgn en zahir. hihihi. comelllll

rynas said...

bila tu agaknya nak berlima tu?

Marsha~ said...

kita lumba nak sape berlima dulu??? heheheheh

ZuRaNaI said...

comel skali!!semoga keluarga kak ekin bertambah2 n brtambah2 bhagie..hiii..the more the merrier bak org kate.hihi

Ummi said...

@xfatynx
selalunye orang kate muke adik macam muka ayah die..

Ummi said...

@rynas
owh..lg tiga tahun agaknye..

Ummi said...

@Marsha~
alaa..saye kasik marsha menangla..x larat nak lumba skg nih..hihihi

Ummi said...

@ZuRaNaI
ye..mekasih atas doa zura..moga-moga bertambah..tp harap jangan dalam masa terdekat ni..

kak mas said...

takmo jugak kakak pandang kamera ye...
jeles laaa.... kitorg pun nk berempat gak ler... :D

Ummi said...

@kak mas
idea yang bernas tu kak mas..saye sangatla menyokong..tahun depan boleh dah kot??hii

Melati Qistyna's Mummy said...

hehe.. ok la tu, adik ikut muka ayh... kakak ikut peel ayh, x ske tgk camera... :P

noradzlina.kamdani said...

wah...sgt romantis

Ummi said...

@Melati Qistyna's Mummy
KAK..SAYE DAH VOTE DAH TAU..HARAP2 MENANG YE..

Ummi said...

@noradzlina.kamdani
erk..romantis?huhuhu

JOM SHOPPING!!