kakak besde

assalamualaikum..
entry ni khas untuk kakak..
sempena genapnya usia kakak 2 tahun hari ini..
Ayah & Ummi
ucapkan Selamat Hari Lahir untuk kakak..
semoga kakak jadi anak yang baik..cerdik..solehah
dan menjadi contoh untuk adik (serta bakal adik-adik)..
disebabkan dulu-dulu umi takde blog..
umi tunjukkan kat sini tumbesaran kakak dari kakak lahir..'
sehinggalah bulan ini..
bulan genapnya kakak umur 2 tahun..
gambar-gambar kakak yang beribu-ribu lemon tu nanti kakak tengok sendiri dalam album ye..
nak tempek semua kat sini tak berdaya la umi..

24 Julai 2007
12.01 noon..
lahirlah Adlina Amani bt Md. Zahir..
di Hospital Tuanku Ampuan Najihah,
Kuala Pilah, Negeri Sembilan
Chenta hati pertama ayah dan umi..
lahir dengan berat 2.79kg..
dilahirkan secara normal..
dengan 3 kali teran sahaja..


kecik-kecik dah pandai buat macam-macam rupa..

mmmuaahhhhh!!
untuk ayah dan ummi..

usia kakak dua bulan..
kita dapat beraya bertiga..
pertama kali beraya sebagai ayah dan ummi..


ketika kakak 3 bulan ++
kakak sangat gigih usaha nak meniarap..
masa ni ayah dah naik kapal..
anak umi kuat..

kakak 5 bulan..


6 bulan ++ kakak dah naik walker..
kakak rajin baca buku jugak..
harap2 dah besar lagi pandai dan rajin ye..


si comel umi ayah ketika 7 bulan..
kakak pakai topi Pak Ngah ni..

Kakak 8 bulan..


9 bulan..


10 bulan

Kakak 11 bulan


Kakak setahun


13 bulan


14 bulan..
mula konfiden berjalan kaki p sekolah..


15 bulan..


16 bulan..
kakak dah ade adik mase ni..
mase ni jugakla kakak kena demam campak..
kesian kakak..


17 bulan..
ade bisul besar kat dahi kakak..
kesan demam campak..


18 bulan.


19 bulan..




20 bulan..



21 bulan..

22 bulan..



23 bulan..



24 BULAN??

ok..
di lain entry ye..
sempena besdey kakak nanti..


SELAMAT HARI LAHIR KAKAK!!!



5 tukang conteng sambilan:

aqamz said...

umi kakak start x pandang kamera masa umur berapa bulan? hehehehe

armouris said...

info tentang demam campak di SIHAT SELALU - Demam Campak Berjangkit

Melati Qistyna's Mummy said...

salam...

cpat kakak kena cpox yer, ank akak br bulan aritu kena, dlm buln 5 kot, seb baik masa 2 thn dh amik injection, so x byk sgt, kakak tu sbb x sempat amik injection, tu yg byk kuar...

xper, yg ptg kakak membesar dgn sihat & gumbira ahead... :)

kak mas said...

hepi 2nd besday kakak.. smoga membesar jadi anak yg solehah..

xfatynx said...

Kakak hepy birthday ! dtg la merbok nnt blh aunty ftyn belanje choki2 ye. hehehe :P

JOM SHOPPING!!