bujang sekejap..

assalamualaikum..
hari ni bermulalah cuti 1minggu++ saye..
so, hari pertama cuti, digunakan untuk berjalan-jalan -ada tujuan- dengan encik zahir..
adik dan kakak p sekolah ye..
kasi can ayah ngan umi kuar berdua..



Destinasi pertama adalah Putera Medical Centre..alor staq
buat check up sikit..


alhamdulillah semua ok..
terus gerak ke Tesco..



suami mithali itu sedang beli ikan..
maklumla..cuti kali ni dia banyak bertugas di dapur..
lepas abes beli brg dapur dan barang anak-anak,cari tempat makan pulak..
dah tengahari..lapar menggigil..
tengok apepon semua nampak sedappp..



kami ke noodle station..
tak pernah try..
so,saje la cuba-cuba..



oder western food...
rasenye biase2 aje..
tapi licin sebab laparrrr..



mujurla mocha ni sedapppp..
rase tak cukup segelas..
siap bodek cappuchino en zahir..huhuhu

lepas makan gerak p pacific pulak..
takde pic..
nape?
tah..
hiiiii


lokasi terakhir adalah tempat kegemaran encik zahir..

tengah survey2 yang baru ke encik zahir..hii
yang ade kat umah tu pon baru berape kali naik..
maklumla dok di laut lagi lama dari di darat..



testing..testing..




sangat cumel kan yang ni..
kalau zikry naik mesti nsem..
wiiii..




esok ayah plan nak p padang besar pulak..
adik dan kakak pon ikut!!
kite pulun shopping ye!!

2 tukang conteng sambilan:

liza said...

best shopping ni..:)..kitaorg pun sama..duk jejalan jer dgn papa sementara papa ada kat umah..hehe

cik zatil said...

dating2 berdua besh
hehe..

:)

JOM SHOPPING!!