menanti





assalamualaikum..

pagi ni gegas-gegas p kerja..
jumaat harusnye cuti..
tapi keje jugakla sebab nanti nak cuti raye lebih sikit..
hari ni kelas 1 sahaja..
8-9 am.
lepas tu..
huuu
tiada motivasi untuk kerja..
mujurla half day sahaja..
kakak dan adik p sekolah macam biasa..

semalam tok tak datanag rumah..
so, kami tinggal bertiga sahaja..
ummi punyela berdoa kakak tak buat perangai menjelesi adiknya..
sesungguhnya Allah tu maha mendengar..
dan seperti yang diharapkan..
baik-baik saja..

balik kerja..masak..
siap asar,amik dieorang dari sekolah..
kemudian makan..mandi..
haiahh..
bahagianya hidup bila semuanya lancar saje..


hari ni..
insyaAllah en zahir akan kembali kepada kami sekeluarga..
dah plan dengan en zahir, die akan amik kakak dari sekolah petang ni..
ape agaknye reaksi kakak eh?
kalau berkesempatan akan snap gamba dan uplod kisahnye..
KALAU sempatlaaa..

-sedang menanti kepulangan ayah-








(^_^)

-hepi saje ini hari-





12 tukang conteng sambilan:

xfatynx said...

Kak syikin, enjoy the time kak ! Bestnye bestnye ! Hehehe

Ummi said...

@xfatynx mekasih fatin..paling syok adalah insyaAllah dapat raye sekali..

kak mas said...

akhirnya pulang jua si buah hati ke pangkuan keluarga ye.. bebahagia hendaknya. saje nk bgtau.. buah hati akak balik minggu depan.. heeeee...

Ummi said...

@kak mashehehe..kak mas..kak mas..letih dah menunggu..eh,saye rase kerap benor dengar ayah luqman balik..die keje cmane sebenarnye kak?

w|cKa` said...

slamat besuka ria.. nnt buleh la dtg melawat sy kat jitra ye!!

Marsha~ said...

bestnyeeeeeeeeee.... jelesnya saya.... :(

Ummi said...

@w|cKa`insyaAllah..nanti kami datang..izan besalin gtau ye!!sangat teruja nih..hihihi

Ummi said...

@Marsha~alaa marsha..x mo la jeles2..nanti sampai giliran marsha pulak kan..tu dah ade sepukal barang dari korea..kire ok la kan..kite ni pusing2 macam roda je..ade ketika kene sabar menunggu..ade ketika sonok gile die nak balik..macam tu je la putarannye..haihh..ape bebel lebeh2 nih!!

kak mas said...

hubby akak keje offshore. dkt platform carigali myk tu. tapi dia dok atas kapal gak la. kat situ paling lama pun sebulan jer. takle lebih sebulan. petronas punya requirement. mmg syiok.. tapi dgr2 suara hatinya tu pas raya nk blaya balik.. huhuhu..

Princess Pika said...

waaa... bahagianya kakak dgn adik nanti... ayah diorang balik... yeay yeay yeay... *lompat lompat mcm kanak-kanak ribena* haha... excited jap....

Melati Qistyna's Mummy said...

yeay.. yeay... ayh balik.. :P
tumpang gumbira utk adik & kakak... UMMI skali la... hehe

ZuRaNaI said...

yahh..skrg ni en zahir da amik kakak dr skola..hii

JOM SHOPPING!!