Kembali ke pangkal jalan..

Pagi ni saye dan anak2 kesayangan akan bertolak kembali ke pangkal jalan..hehehe..
Nak balik changlun..bersama driver..
Rase hepi pon ade..tak best pon ade..

Hepi sebab kat changlun coverage brodben okeh..hahaha
Kalu dah kaki online gini le jadinye..
Entry pasai kenduri naik buai zikry pon tak dapat nk upload lagi..
InsyaAllah dah balik nanti baru upload>>sabo ye auntie nani

Line nak bergayut pon clear..
Boleh bervideo kol ngan ayah kepada anak-anak saye..
Kan bahagia..

Tapi yang tak best..
Bile balik rumah..sunyi..
Kesian kat kakak..
Kat kampung ni banyak tukang layan die..
Ade opah..tok..uda..teh..cu..
Tu belum kire sedare mare keliling rumah..
Banyak kucing dan ayam..
Nak suh umi bela sume tu ke??
Huhhh..ngarut..

Doakan kami sekeluarga selamat sampai..moga perjalanan juga dipermudahkan..
Kakak n adik..dok baik-baik ye..kita nak jalan jauh ni..


p/s : mase taip entry ni,mak x bagi kate putus lagi nak ikut ke tak..saye xkisah pon..susah jugak nanti kalu mak ikut,nak kene balik naik bas..haihh..

8 tukang conteng sambilan:

Edriena Hazelina said...

baik2 ye kak..
saye doa kan akak selamat sampai..

.ArianiAizat. said...

akak bawak keta sendiri ke balik kedah bawak dua anak k.ekin?uhuh hati2 yer..jaoh tuh..kakak n zikry baek2 yer,jgn notty2!!hv a safe journey k.ekin :)

ZuRaNaI said...

hii..saye tgh bc blog akak ni mase akak anta msg kt saye..xpela kn dorg smp lmbt..bsabar zura!!hehe~

Ummi said...

edr : mekasih..kami dah selamat sampai

nani : takla nani..adik drive..adik bongsu n mak pon ikut :)

zuranal: biar lambat asal dieorang selamat sampai kan..

lily lotus said...

selamat pergi dan pulang yer :)

w|cKa` said...

soh mak & adik stay sampai pegi kenuri umah sy nnt.. hihi

Ummi said...

lily : alhamdulillah..saye dh sampai

wicka : adik nak skolah la izan..huhu..

.AQAMZ. said...

hehe
semangat ye cikgu nk on9 ye..
hu3

JOM SHOPPING!!