cepat2 pergi..cepat2 la kembali..

Semalam Puteri Zamrud 1 sampai Bintulu..
sangat seronok ok..
rase 2 minggu tu cepat je..
en zahir pon kate.."haaa..tengok..cepat je kan?">>ayat penyejuk hati..



en zahir duty semalam..
tapi macam biase la..duty pon en zahir tetap akan cari mase nak bergayut..
petang bile kapal dah masuk port..bersms laa...
rase cam tone sms tu adalah bunyi paling merdu nak didengar..huuu



malam pulak..dah "pangkah" dl kul 10 lbih,bergayut sekejap..
lepas tu stop sekejap pasai en zahir nk mandi,solat,makn..
pastu sambung lagi bergayut..
punyela banyak mende yang disembang..tak sedar dah pukul 1 lebih..
lepas1..1..
anak dah 2 kan..rase lagi banyak bende nak dicerita..
progress sorang2 tu macam mane..
life wife die cmane..



bile tanye pasal die ats kapal..
jawapannye..ala..biase je..keje ok..boss ok..
tapi dah rindu nak balik..hahaha
en zahir..baru 2 minggu okeh..
ade 5 bulan setengah lagi..
sabar tu separuh dari iman..



en zahir bgtau pasni kapal akan ke niigata..jepun lagi..

NIIGATA..

ala..rindu kenangan p sane..
bile la bleh ikut lagi ye sayang??











pagi td mase break minum pagi,sempat la en zahir bergayut dengan kakak..
sukenye kakak dengar suare ayah ek..mcm terkejut pon ade jugak si kakak..
sementara kapal nak kuar dr port petang td pon en zahir sempat lagi kol Pn Syikin..

macam dah x mo letak phone..

haiih..

*************************************************************************************

cepat2 la pergi sayang..dan..cepat2 la kembali... *_*

5 tukang conteng sambilan:

Erin Rashid said...

manis lagi bercinta pas kawen nih ek..?

Ini Blog AnakPakWahab said...

Kak Ikin...

Inn pon harap camtu jugak...

Cepat2 pergi; dan cepat2 la kembali...

.ArianiAizat. said...

nani nya crew identiti tertinggal atas kpl lor..nseb hubby ada simpankan! >__<

Ummi said...

erin: tu la kan..so scweettt..

innz: huuuu..kalu tukar..p lambat2..balik cepat2 pon okeh kan..

nani : ek?bukan kene pulang balik kt kapten ke?sebab tu akak snap gamba buat kenangan..huuu..

ZuRaNaI said...

hehe..lpas kpal kuar tu..saye gayut ngn anai smp xde line..hiii..

JOM SHOPPING!!