~kasihnya kakak~

Ayah..sila lihat betape kakak sayang kat adik die..
Ni sebelum adik nak mandi..muak sket,,kakak capai ape yang dan nak lap mulut adik..die capai barut adik die..heeh

Kakak ni kalau boleh nak tido sekali ngan adik dlm playpan tuh..adik die bunyi sket je,cepat2 kakak amik kerusi nak jenguk adik die..umi takut die terjun dalam tu je..


Yang ni pulak,sebelum adik mandi,adik merengek..kakak cepat2 datang pujuk..mcm2 die buat nak bagi adik diam.. last sekali nak nyanyi lagu pok amai2..belalang kupu2 sambil tepok tangan..adik macam berminat je ek..


Last sekali..

die nak adik duduk atas riba die..macam umi selalu buat..tp mane la muat kakak oii..

p/s : adik dah besar nanti jangan buli kakak ye..kakak kan sayang adik..

8 tukang conteng sambilan:

Erin Rashid said...

ala so sweet..
aku suka la tgk mcm ni
harap2 camimi esok2 pon gitu

beb, awat kepala kakak tuh nmpk benjol je?!

Ummi said...

ni mesti ade miss entry seblom ni..kakak kene ciken pox kan,pehtu naik bisul besar tu.org kate sawan campak..tp skg ok dah..

Ini Blog AnakPakWahab said...

Pandainya kakak layan adik dia...

Edriena Hazelina said...

da nampak da naluri seorang kakak. hehe.. akak da mule keje ke?

Ummi said...

inn: umi die ajar..heheh

edr: blom kije lg..23hb ni baru kije

lily lotus said...

sweet sangat...boleh satu geng ni

w|cKa` said...

bagossnya kakak ni.. seanang la umi nak wat keja nnt.. kakak bleh tolong jagakan adik..

Izan said...

alahai... baiknya kakak ni...
bagus2 nnt leh tolong ummi jaga adok =)

JOM SHOPPING!!