menu mudah untuk anak-anak

assalamualaikum..

short entry!
panas dari dapur..huhuhu..

sempat memasak selepas berjaya "pengsan"kan 3 orang budak secara serentak!

menu paling mudah dimasak hari ini ialah
ayam madu bakar & sawi masak air jekk..

masak ayam bakar paling senang sebab boleh masuk dlam oven,,ada timer kan..tak payah dok kat dapur lama-lama..
sawi tu paling simple masak air saja..
kegemaran kak ina dan angah..diaorang kata kuahnye tu sup!


ini saja hari ni..semalam pon sama!hahahaha..


dah ini yang paling senang nak masak dan paling diorang suka..
so, umi punye menu lunch pon yang ini jugaklaaa..


ayam madu bakar ni sedap..serius..sebab buh madu la.bakar pulak tu..elok untuk kesihatan (^__^)







ni gambar semalam..bukan senang nak tengok si angah makan nasi..so, kena masak menu feveret dia la..tengok dia punya perangai..makan berlapik tudung saji..ohhh angah!!..biarkan aje..asal mau makan..dan yang bagusnya kalu tumpah..tak bersepah kat lantai..hahahah



okeh..jom zohor!!




6 tukang conteng sambilan:

Mama Likha said...

sdapnyerr nampak ayam madu tuuu :)

fasha amira said...

puan,x dpt pos zakwan pon,pos angah jailah..
ok saya sgt geram..

zahirian said...

mama likha..memang sedap :)anak2 suka..

____________------
fasha..meh datang sini la..ape ke hal nk pos-pos..dtg sini dapat 3org sekali.kan senang..hehehe

RULZA said...

ish ish..bertuah sungguh duk dalam tudung saji tu..:)

fasha amira said...

agaknya puan dpt anak ke 5 baru dpt dtg changlun lg..kuikuikuikui

noradzlina.kamdani said...

he he he..abg ngah agak2 la nk mkn tu...dgn berpampers...menyangkung plak tu...

JOM SHOPPING!!