2 bulan dah?

assalamualaikum..

alhamduillah..zakwan dah berumur 2 bulan..
macam baru jek besalinkan dia..(ayat drama)
semalam umi & makwah bawak zakwan ke klinik..
nak cucuklekan..biase la,.

berat zakwan sekarang 5.3kg
masa sebulan berat beliau adalah 4.1kg..
sebulan sekilo naik..okla tu..
terasa kelenguhan tangan umi bila dukung lama-lama..


alahaiii.sejuk perut umi mengandung..


lena je dia sementara menunggu giliran..selalu menyenangkan uminya..


terus membesar jadi anak yang baik ye zaid zakwan..   




petang semalam demam pulak zakwan
padahalmasa cucuk tak menangis pon..rilekje dia..
tapi demam pon takdela meragam kaw-kaw..meragam seada nya saje..
terima kasih zakwan


semalam bila tengok gambar zakwan ni..ayah tanya..zakwan ni ikut muka sape ek?
tah?muke sape?muke sapekah?huhuhuh..




5 tukang conteng sambilan:

Ainul Hayat said...

Macam muka ayah dia je kak. Tapi muka kak inan mcm muka kak ikin. HEHEHE...

zahirian said...

kak ina tu memang sah-sah potostet umi dia..muke ayah ek?alaaaa..ayah lg..hhuhu

anggerik-rimba said...

waktu mula2 lahir akak tgk cam ikut muka kak ina.... ni pulak dah 2 bulan mcm ikut muka abg dia....

so...ikut muka ayah kot...huhu...

tapi, mata mcm mata kak ina...
mata ikut ummi....ahaks..

zahirian said...

ala kak zatul..senang cite kira zakwan ni mix umi ayah dia la kan?baru adil;)

NADIA vs BERON said...

comelll. :) muka cam abang diaaa

JOM SHOPPING!!