..pada Ramadhan yang ke 8..

assalamualaikum..

salam Ramadhan ke 9..

semalam waktu lunch hour..kami p menjenguk kedai comey kami di C-Mart..
sangat la meriah di C-Mart..penuh dah dengan ratusan jenis baju raya..[sediakan duit ja kalau nak beli]..
dan en zahir sudah mula bisik-bisik "bila kita nak shopping raya?"
bini dia rilex je kan..dia yang lebih-lebih..hehehe..

bukan apa..seminggu sebelum raya, saya dah mula bercuti..maka waktu tu nanti rasanya adalah masa terbaik untuk shopping..
kakak dan adik abg ngah kena p sekolah la kan..
tak sanggup nak shopping bulan puasa bawak diaorang..
dengan sesak ramai orang..dengan diaorang yang excited ke sana ke mari..
hilang kang mana nak cari?
boleh meroyan uminya ni nanti..
so, lebih baik kakak dan abg ngah p mengaji kat sekolah..(alasan untuk berdating berduaan kah?ngeeee...)





okk...ini menu berbuka semalam..(ni gambar bersahur..panas kan balik jek)
ikan kerisi goreng, sambal sotong, sayur kacang dan ayam paprik..
macam biasa semua disediakan oleh chef zahir.. (^__^)



Bersahur pagi ni saya tak lalu nak makan nasi..
larat minum milo secawan dan biskut tiger 3-4 keping kakak dan abg ngah punye..
aduyaiii..sudah mau mula loya-loya kah?

Hari ni sy dah oder nak makan mee bandung kat chef kesayangan saya tu..
dia dah kate ok!..wahhh!! oder jek!!
tapi sekarang macam terliur nak makan laksa..huuuuu..




p/s: biasa la bila mengandung tekak mau macam-macam kan?puasa pulak tu..






3 tukang conteng sambilan:

jooleata said...

:) suka.. I am smiling when I read this kak ikin.. :)

Amy Syaquena said...

menu yang simple but sungguh menyelerakan..


p/s:Hai salam kenal singgah dan follow sini..happy blogging

noradzlina.kamdani said...

nnt post resepi mee bandung zahir ek...

JOM SHOPPING!!