..terapi terbaik..

assalamualaikum..
sekarang sudah menghampiri jam 4.30am..
ape ke hal tak tido..
sabtu ini exam okeh..huuuu
puas hati rase dapat setel 2-3 Q..dari jam 1am tadi..
so..update blog adalah terapi terbaik..
sebagai ganjaran dan peneguhan..




terapi minda dan mata supaya terus cerah sampai subuh..


2 orang budak baik kesayangan ayah dan ummi..
zikry dengan payung pink..adeshh..
korang penah tengok drama -sutun?-

eshhh..mintak simpang..


kakak dan buai..

buai ni macam kakak yang punya..
tiap kali datang ke taman..ni la buai yang akan dia naik..
sanggup berebut tu..adehhh

zahir's junior..


sila tengok keadaan sekeliling..
lapang..
hanya kakak dan adik..
sebab..
takde orang p taman tengah panas tau..

sekarang ni pukul 5.30 pon terik semacam..
diaorang ni jek yang macam takde rase ape-ape
lepas tu mula la bertukar warna macam udang kena bakor..

okehh..
nak tido sat la sebelum subuh..
moga tidak terlajak..
tapi biasanya ada jam biologi..
kakak dan adik akan tolong kejut..
don worry..
c u next entry..

************************************************************************



terima kasih ayah untuk -seri meranti-
siapa sangka ke situ jugak kita..
kalau dah jodoh..
(^___^)



6 tukang conteng sambilan:

OneSimpleMother said...

zikry jadi ceti kutip hutang ke sayang usung payung kulu kilir tu.. kiut.. hehehe..

zahirian said...

haah la kan kak mas..dah macam ceti..hahaha

Ainul Hayat said...

Melepaknye kolit adik beradik nih...Kiut..

lily lotus said...

tu dia siap ngan baju bebet tu.

Marsha~ said...

zikry lasak tak?? suka kacau kakak tak... nampak dia mcm baik2 je... good boy lah kan??

zahirian said...

ainul: tp tu la ..pantang panas sikit..merahhhhh
lily: alalala comey jek namenye baju bebet eh?
marsha: ya ampun..dia suke cari pasal jugak..si kakak pulak pantang kene cuit..histeria..haihhhh

JOM SHOPPING!!