Kuala Pilah part 2

assalamualaikum..
sambungan kisah di Kuala Pilah lagi..
dulu kalau ade program kolej malam-malam..
saya p tau..
sangat komited..heheh..
alaaa..
rumah sewa pon sekangkang kera ja jaraknya dari kolej
lepas tu main redah suka hati bawak kakak ina..
gambar-gambar dibawah adalah ketika majlis perasmian penutupan KAKOM kot..
inagt-ingat lupa dah..
haa..
kak lin pon bawak anak-anak jugak..
kakak ina takde hal..
ok jek dia ikut..sebab tu boleh bawak berjalan..
kakak ina memang kekurangan rambut okeh..
ini adalah kaunselor..
puan zaidah..
kenapakah kak ina tenung macam tu??
rasanya puan zaidah ni tak berkhidmat kat kmns dah ..
sudah bertukar..

kakak ina dengan uncle fadzil..
ini adalah bos saya yang paling muda
x-ketua unit
ambil berkat tu dukung kakak ina..
masa ni uncle bujang lagi..
laa ni dah menikah dan berkat tu memang lekatla..
anak sulong uncle Fadzil girl jugak..


.. ustazah zuraidah & ustazah zakiah..
kakak nak jadi ustazah tak?
kot la lekat berkat juga..
ameen..



dan yang sorang lagi ni..
kami pernah jadi housemate..
dalam 2 bulan lebih kot..
ustazah siti..
sekarang berkhidmat di KMJ..
sudah lama tak mendengar khabar berita..
sudah ada anak kah?

6 tukang conteng sambilan:

noradzlina.kamdani said...

xingat la majlis ape...tp yg pasti bkn penutup KAKOM..sebab bln 3 mane de KAKOM? ngee...

zahirian said...

saye dah cek..ini gambar penutup MINI KAKOM..ngueh..ngueh..

H@$n! said...

mana gmbr akk ni..huhuh..mmg x glamer gitu..huuhuh

Ummi said...

@H@$n!
hahaha..tah2 malam tu akak monteng kot..hii..ampunnn..nanti ade netry sy buh gambo akak eh..sabarrr

mizzbutterfly said...

eh...cikgu fazil...hahaha

hasni said...

jgn la..mana ade monteng..siap jd penghalau bdk lg..yala..felo

JOM SHOPPING!!