Nadia vs Beron Melati Qistina Mummy






assalamualaikum..
ini adalah entry khas..
khas untuk cik nadia vs beron (ohh..kenapakah begitu namanya??)
dan pengkritik tegar blog nih..
Melati Qystina Mummy's (AUNTIE aBBY)

untuk cik nadia..
lain kali kalau terjumpa kami sefamily..
meh la tegur-tegur ye..
gambar-gambar di bawah adalah gambar pada hari kejadian,,



nampak tak kami berdua ni sangat mesra alam?
gambar berbackgroundkan kedai roti Fairy

lain kali hai-hai kami ye..

 
dan untuk auntie Abby..
anugerah pengkritik paling tegar memang selayaknya untuk dia..
bayangkan..
entry kosong pon auntie Abby komen tau..
sila jenguk entry ini:
ENTRY ERROR
 




-KITA PERLU MENGHARGAI MEREKA YANG MENGHARGAI KITA-















5 tukang conteng sambilan:

Melati Qistyna's Mummy said...

muahahha.... malu sendiri akak neh... selalu dtg buat sibuk di sini :P

tp honestly, akak suka tgk si kecik ber2 tu, dr 1st day akak bc log kin.... bangga dgn kin yg oleh manage masa 24 jam tuk multiple tasks :)

wish u luck dear.... Ameennn

chii said...

muka si kakak mcm familiar la...
skali pndng mcm anak sulung wardina pun ada gak...
hehe

Ummi said...

@Melati Qistyna's Mummy
kak ooo kak..
tak berseri entry saye kalau takde komen akak tau..nak malu apenye..

ameen juga utk doa akak tu..tenkiu ye!!

Ummi said...

@chii
chii..akak x penah tengok pon muka anak wardina..nti akak gugel..betui ke?huhuhu

NADIA vs BERON said...

eh terharunye nama saya ad dlm blog akak..hehe..tq :D..ok lain kali kalau jumpa sy tgur punye..hehe..anak2 akak comel2 n putih melepk..
oh beron tu nickname uncle2 bg, xtau nape -_-''

JOM SHOPPING!!