berekreasi sefamili itu best!!

assalamualaikum..
mari update blog..dengan cerita lame :)
cerita ketika en zahir balik cuti sempena tahun baru cina

4 hb feb..
pagi-pagi kami sefamili menuju ke taman tasik darul aman (upppss..betui ke namenye tah?)

dekat jitra..
adela dalam 20minit dari changlun..


ni sebelum p..
dah tak sabar-sabar..



perkara pertama yang dibuat ketika sampai adlah tengok ikan
dieorang ni sangat obses dengan ikan
"dieorang" disini adalah termasuk si Ayah..


 nanti kakak adik dah besau baru boleh naik itik tu,,
kakak sebok jerit itiP!itiP!..sebut pon tak betul..
hahah


tshirt dua beradik ni ditaja oleh tok arip..
saiz sama je baju ni
kakak pakai nampak muat-muat
adik pakai nampak longgar sketla..

aktivti joging bermula..
sangat lawak tengok kakak tiru orang tu joging..
hahaha




..a walk to remember..



penat joging p main dekat playground pulak..
diaorang biasela..
pantang nampak..kena p la..


ni masa balik..
si kakak tu tido betul2 tau..
dia selalu macam tu..
tersengguk-sengguk tapi tak mau mengaku dia mengantuk
tido dengan sangat konfiden kan??
sudahnya ayah berenti tepi jalan..
tidur la atas riba ayah..
ohhh kakak...

berekreasi sefamily itu best!!!

10 tukang conteng sambilan:

Dinda Iva said...

Chomel je tidur tahan2 badan..hehehehe....sebenarnya dia seronok tu...mata ngantok hati xmau tido...

Melati Qistyna's Mummy said...

muahahaha..... kiut jer si kakak tu, macam kena paksa tido jer... :P


p/s : kiut jer baju dorg tu....

. i n n z c h u b b y . said...

dah macam kembar sepasang kak bila dorang pakai baju sama-sama. comel! :)

Ummi said...

@Dinda Iva
kakak memang..ade ayah die memang hepi sokmo

Ummi said...

@Melati Qistyna's Mummy
dia paksa menahan mata tu kak..kui..kui..

Ummi said...

@Melati Qistyna's Mummy
dia paksa menahan mata tu kak..kui..kui..

Ummi said...

@. i n n z c h u b b y .
inn doakan pehni kami dapat kembar pulak ye..mestiiiii meriahhhh..hahaha

hanny maness said...

comelnya kakak tido. hehe
geram lah :)

Ummi said...

@hanny maness
ummi die pon geram jugak..jom gigit die ramai2 ..hahahha

Erin Rashid said...

ko pon suka tido camtuh gak ke kin..?
bkn apa, cousin aku pon suka tido duduk camtu
pastu tgk anak kecik dia ikut sebijik gaya camtu
hihihiih

JOM SHOPPING!!