..ini pukul 2 pagi tau..

assalamualaikum..

kemarin..
2 feb 2011..
tah ape kena dua beradik ni..
bangun pukul 2 am untuk makan dan main..
jenuh..

mula-mula ayah dan umi sebok study..
umi sudah mau final 12hb ni
ayah pulak exam jugak 10hb..
same-same kena study la..
tiba-tiba dua beradik tu bangun..
so, sila tutup buku la kan..


kakak kata dia nak tengok tv..
elok-elok tengah tengok tv, tiba-tiba dia mintak nak makan telur
hoh..
biar betui..
gorengkan saje la..
mujur mintak telur..buatnye nak piza..tak ke jenuh?

si adik pon siap join sekali..
telor dan kicap..
ni makan sambil tengok tv..
agaknye sabab ayah umi tak tido lg..diaorang ingat masih awal kot?

 

lepas tu siap nak main-main..
haihhh..
pujuk masuk bilik tido pon tak mau..


tak tau la kakak kate ape kat adik tuh..
ni tak buli adik dia dah kira bagus laaa..

sudahnya pukul 3 lebih baru tido..

dan umi ayah pon tersengguk-senggukla keesokan harinya..
ohh kakak dan adik..

6 tukang conteng sambilan:

dieha said...

hehehe..diaorg pun nak temankan umi ayah sekali..anak2 yang bijak tau...

ikin..akk suka bilik mainan anak ikin..akk belum berkesempatan nk buat camtu..

Piasara said...

masalah nya bebudak ni tak tau jam..kalau dia tau...senang sikit.Akak dulu masa ank2 kecik2 macam tu la,nak2 pulak anak akak ramai dah tu jarak dekat2 pulak...kenangan2 manis tu.Kalau g mkn kt restoran lagi best,yg air tumpah,yg dok atas meja,yang sorang dah masuk dapur,macm2 hal....tp skrg ni alhamdulillah..semua dah semakin besar.

mizzbutterfly said...

hahhaha comel je stay up stardy sesama :)

Ummi said...

@dieha

ala..bile dieorg pon bangun sekali..ke laut je la studynye kak..
buat sikit2 bilik tu kak..mesti jadik punye laa

Ummi said...

@Piasara
nak jadikan kak pia idola la..beranak rapar-rapat memang letih kan..tp bile dah besar..senang sikit..tapi ni baru dua rase nak pengsan dah..hahaha

Ummi said...

@mizzbutterfly
tu la bagusnye kalu dua2 study..kalu tak..sorang study..sorang jd tukng kacau..huhuhu

JOM SHOPPING!!