masa ni laaa nak sakit

assalamualaikum..


umi mc harini..
tak sihat dari semalam lagi..
tapi pagi ni gigihkan jugak p kerja,
rasa-rasa macam larat..en suami dah pesan, ambik mc je..rehat kat rumah..

sayang nak mc..hari ni ada 1 kelas..dan itu adalah kelas terakhir sesi ini..
tapi..bila masuk bilik je dah rasa nak muntah..pening2 kepala..terus p klinik dan dapat mc..


ikut je la nasihat suami tu kan..
balik dan rehat..

masalhnya bila balik..tak boleh dok diam..rasa larat..sengal betul..
ni..siap update blog..ape kes...
tu pasalla malas nak mc..






Allah tu maha mengetahui..
masa umi tak sihat ni, ayah dapat balik..sangat adil kan..
buatnya tak sehat masa ayah nun di Jepun ke..takpun di Bintulu je
kan susah..kesian kat anak-anak..
Sebab tu la Allah nak bagi sakit pon masa ni..sakit pon kena bersyukurla..
sakit sikit je ni..





Semalam umi p Trendyzs..
stok tikar evamatik dah sampai..
sapa-sapa dok di Changlun dan kawasan sekitarnya,dan memang berminat dengan tikar evamatik ni..maila singgah kedai..



 dan umi dah grab satu untuk zakwan..
comel2 design nye ok..colorful..
sapa la tak jatuh cinta..
siap kak na pekerja Trendyzs tu kata..
untungla zakwan..mujurla kedai ni bapak dia punya..
hahahahah...

ok..nak rehat-rehat..
dah lama tak berehat camni..

selamat bekerja ye..










6 tukang conteng sambilan:

tamansyurga_87 said...

kak.. cantik nyer tikar tu. berapa rm? hehe

anggerik-rimba said...

brp ye syikin?

dieha said...

Ikin..price.brp..pm akk jgk ye..:)

dieha said...

Ikin..price.brp..pm akk jgk ye..:)

dieha said...

Ikin..price.brp..pm akk jgk ye..:)

siti zaharah said...

berapa RM?

JOM SHOPPING!!