5 tahun yang lalu..

assalamualaikum..

5 tahun yang lalu..
pada tarikh yg sama hari ini..
15 Oktober..
ummi & ayah sah jadi pasangan suami isteri..



entry anniversary kali ni nak publish gambar ayah jek..boleh?..hahaha..habislaaa..malu la husben saya itu..

tercipta untukku..




sangat cool saja suami saya ini..dengan sekali lafaz..alhamdulillah..sah! jadi kekasih halal seumur hidup..



ameen..



sign..jangan tak sign..



ikatan kasih sayang dari dia yang bernama suami..Times and seasons are ought to change. But my love for you my beloved, will live forever. I will love and respect you all my life.


macam biasa..bila ada benda-benda penting macam ni husben saya tu selalu ada..cuma jauh je la..
nun di pasir gudang..
kurang-kurang bukan ditengah lautan kan..

sempat jugak beliau balik weekend..
next entry ya..

doakan kebahagiaan kami..
dan moga bertambah kasih sayang, kesabaran,kebahagiaan, dan dalam limpah serta rahmat Allah selalu..

dan di tahun ke lima ini..
moga segalanya hampir sempurna sebagai sebuah keluarga..

tak sabar nak pindah ke rumah baru..
baby baru? hahahah...bawak bertenang..
kesian zakwan..walaupun umi rasa nak cepat-cepat tambah lagi ahli baru (tak reti penat ke?)

Husben..
It doesn't matter if you are here or else where,  You're safe in my heart & forever you shall stay there. And when I miss you too much and your loving care. I will simply call out to you, I know you will be there.




11 tukang conteng sambilan:

Aisy Nasiha said...

wah tahniah, slmt ulang thn, smoga kekal smpai akhir hayat...

i n n z c h u b b y said...

happy 5th anniversary, kak ikin~ :)

moga jodoh berpanjangan hingga ke jannah... aminnn...

dieha said...

Happy anniversary ikin n en zahir..bila bc entry ni rs sayu n sebak..i dont know why..wish both of you happy till jannah..ameen ya rabb..

NADIA vs BERON said...

tahniah kak! moga kekal hingga ke syurga :D

OneSimpleMother said...

happy 5th anniversary buat syikin dan suami. berlima di tahun ke 5 ye.. alhamdulillah.. :)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

mesti terharu suami akak baca ni..
semoga berbahagia selalu akak..

anggerik-rimba said...

congrats syikin & mr. zahir... =)

Ainul Hayat said...

Selamat Ulangtahun Perkahwinan kak syikin & en zahir. Semoga hubungan yang dibina ini sentiasa mendapat rahmat Allah dan berkekalan sehingga ke syurga.

zahirian said...

terima kasih ye SEMUA...terharu saya..moga segalanya yg terbaik utk kami..ameen..

mar said...

Tahniah ikin...moga sampai syurga.cptnya masa blalu.dah 5 thun zahir kawen bdk medik uum

zahirian said...

Budak medik?

JOM SHOPPING!!