BAJET 2013 yang saya suka..

assalamualaikum..

semalam sempat dengar sikit je pembentangan bajet..
dengar..bermaksud tak menonton tv..
balik dari sintok  dengar live dari radio Kedah je..
itu pon dah masuk fasa akhir pembentangan ..
maka dapatla dengar sendiri pengumuman BONUS dari Tok Najib..

tak kisahla orang nak kata itu bonus bodek ke,bonus gula-gula ke..yang penting BONUS..huhuu..jangan dipolitikkan bonus itu..heheheh..bak kata Tok NAJIB..kerajaan menghargai komitmen kakitangan awam tau..


selain daripada bonus..sejuk hati dengar tentang bayaran pinjaman PTPTN..pembayar konsisten macam umi ni..-sebab every month potong gaji-kira konsisten la kan..saya pembayar tegar..bayar hutang barula berkat rezeki kan..ada DISKAUN 10peratus..


Baucer BUKU 1 MALAYSIA..wahhh..
ini pon ada lagi..umi suka..ayah pon tumpang sekaki la tu..boleh cukupkan koleksi kitab ayah..kan..kan..

dan tak lupa..
pencarum KWSP boleh guna duit KWSP untuk p haji -umi takde KWSP-..ini untuk ayah la..bodek sket..hahaha..



 


sumber KLIK SINI 




3 tukang conteng sambilan:

NADIA vs BERON said...

nadia pun suka bab voucher tu hehehe

anggerik-rimba said...

akak suka tang ptptn tu..... tgh kira2 samada mau bayar habis ke tak....hehe

pasal bonus....alhamdulillah....

zahirian said...

ye la nadia..student mane tak suke kan...hiii

-----------------------

waaaa..akak dah nak abes bayar ke..bagus..bagus..

JOM SHOPPING!!