nak update jugak..

assalamualaikum..

..nak update jugak..
sikit pon nak update ..kalau dibiarkan malas update tu membiak..habesla berdebu berabuk bersawang semua ada..

kisah zikry p cucuk..hero kesayangan ayah umi dah 1 tahun 6 bulan!! (psssttt..lebih dah sebenarnya..lambat 2 minggu p cucuk)..
kami p hari ahad haritu..bertiga saja..kakak kena duduk elok-elok di sekolah..masa umi p ambik adik dan kata nak p klinik..kakak ok saja..sayang tinggal kelas kan kakak..


kalau p klinik gomen ni biaselaaa..kesabaran kena tinggi..
sebab biasanya paling kurang setengah jam nak kena tunggu giliran adalah perkara biasa..
mujurlah budak  bernama Zaid Zikry ni sangat la baik..
buat hal dia..tapi kena perhatikan jugak sebab semua tempat dia nak p..

boring tunggu didalam..dia -huru-harakan- ayah yang tunggu diluar..

tengok lori simen besar masuk kawasan klinik sebab nak buat u-turn..

aktif sungguh..tak tau la tu nak kena cucuk sat g..ayah kena pegang kemas-kemas budak ni..



zikry ni peramah..nampak ada budak lain mula la nak berkenalan..

.............................

berat zikry sekarang adalah 10.3kg
bila misi suruh tunjuk gigi..sengih dia tunjuk gigi..
misi pon kata zikry ramah mesra alam
setelah selesai sesi interview dengan misi..
masa yang dinanti pon tiba..
C.U.C.U.K!!
masih boleh senyum bergembira sebelum kena cucuk..

haaa!!!cucuk!!sakit tak umi????




menangis sat saja zikry..adik kan kuat kan..masuk dalam kereta ok dah..dan selepas tu umi terus hantar ke sekolah...misi bekalkan ubat demam siap-siap sebab bgtau awal-awal dah cucuk kali ni boleh demam..


demam ke zikry??
to be continue....

3 tukang conteng sambilan:

Lelord said...

hheheehe good boy

noradzlina.kamdani said...

sgt aktif...

Melati Qistyna's Mummy said...

heheheh, moga zz kuat sekuat kakanyer :)

JOM SHOPPING!!