..kembali bertiga..

assalamualaikum..
pukul 10 lebih tadi, en zahir sudah bertolak ke teregganu..
sekejap jek rasa dia dok di rumah ni..dah kena barjauhan balik..
seminggu saje dok di rumah..
tapi rasenye..penuh seminggu tu ade jek program zahirian nih..
nantila update ye..
entry kali ni mau publish gambar terakhir anak-anak dengan ayah sebelum ayah bertolak tadi..
ayah kata,tak payah la amik gambar..bukan nak naik kapal pon..
tak kira la nak naik kapal ke tak..tp dia kan nak p ganu..jauh kan tu..
(^-^)


alallala..
si kakak sebok nak bubuh zip sweater dia..
adik macam biasa..berposing adalah hobi..

eshhh..
kakak nih..

sayanggggg anak ayah niiiii...



mau ke manakah adik???

..tak mau dok diam dah adik nih..


 
meh kakak ayah tolong zip kan..
lepas ni nanti umi pulak kena zip kan..

kakak salam ayah..
ayah nak p dah ni..

sayangggggg ayah!!!!
sobbb...sobbb...
-esh..umi plak emo lebey2-


adik mau salam juge!!

tak mo sedey-sedey eh!!

zahir's junior..




..moga ayah selamat sampai..
dan moga-moga kakak & adik baik-baik saje..
ye la kan..baru manja-manja seminggu..
tau-tau ayah takde pulak..

 


6 tukang conteng sambilan:

ch@ said...

bergenang air mata tang kakak kiss ayah tu, sob-sob-sob.

. i n n z c h u b b y . said...

kak ikin, en zahir pi sambung blaja kat alam terengganu ke?

Melati Qistyna's Mummy said...

kin nape p tengganu lak? bila balik lak tuh?...iskkkkk, kak nam tol la akak neh :P

Ummi said...

@ch@
xmo sedey2 ye..nti umi die lg la lebih2..cha..tak update lg yg p belayar tu..langsung lupe sebenarnye.hiii

Ummi said...

@. i n n z c h u b b y .
inn..kat INSTEP..hii..

Ummi said...

@Melati Qistyna's Mummy
p course kak..6 bulan (same jek darat ngan laut..hiii)..tapi bolehla kontek2..boleh la balik jumpe kan..kak nam tu ape kak oii?

JOM SHOPPING!!