fresh..beberapa minit yang lalu..

assalamualaikum..
Pagi Jumaat yang berkat..
hari ni cuti!!
tapi tak plan apa-apa nak ke mana pagi ni..
kemungkinan ada program malam ini..
so, tengok jela berjalan dengan lancar ke tidak dengan budak 2 orang malam ni..

so..ini gambar pagi ini..
seperti biasa..pukul 6 sudah bangun..
sudah mandi pon.
so, nereka sedang breakfast..

sambil menonton cd kegemaran..
breakfast pagi ni adalah rot +kaya..
antara feveret zikry..
dia boleh abiskan sekeping tu sorang..

kakak sudah mandi tapi mau pakai baju tidur jugak..
hari cuti adalah hari dia bertukar 5-6 baju sehari..
dan AYAH..kakak makan ais krim pagi-pagi!!!
sudah reti bukak peti ais sendiri..
selagi tak dibagi..
selagi tu la dia berdiri depan peti ais dengan pintu terbula,tak bagi tutup..

huhhhh..kakak...kakak...

alalala..sedapnye roti..
kulit roti pon dia takde masalah nak makan..


selamat bekerja kepada yang bekerja ya!!
dan selamat datang kepada follower ke 150 saya...




4 tukang conteng sambilan:

jooleata said...

kak ikin xde button likes ke?..
saya sukaa.. hihi

liza said...

best kan lepak2 dirumah dgn anak2 tersayang.kalau ada hubby lagi best.

Ummi said...

jaz..tah p mane tah button tu..x abes belek2 lg nih..nanti la kalu berkesempatan..

liza..huuuu...sedey2..

ch@ said...

comelnyaaa... seronok ada regu.

JOM SHOPPING!!