bila ibu berblog-melati qistina mommy-

assalamualaikum..
ok..
review blog ibu-ibu yang pertama..
terima kasih untuk kak abby..
kira tribute untuk kak abby nih..
kak abby adalah pengkritik tegar blog nih..
hahahah..
tukang komen paling kerap..
hampir setiap entry saya ade komen dari beliau..
kak abby menggunakan nick -melati qistina mummy-
melati qistina adalah nama anak kak abby..
kak abby ni sangatla peramah..
saya tak tau pon fesbuk dia..
saya tak tau pon dia kerja apa..
saya cuma tau dia ada anak nama MQ saja..
tapi hampir semua benda tentang saya dia tau..
kan dah kata, dia pembaca tegar blog saya nih..

jom jenguk blog kak abby


ni la rupa header blog dia..
you never walk alone..
ala-ala liverpool gitu...



dan ini lah kak abby..
cantek maness orangnye..



untuk kak abby,
moga MQ sembuh sepenuhnya ye..
terima kasih banyak-banyak sebab join entry ini..

dari ibu kepada ibu...

semoga kak abby sentiasa bahagia bersama anak dan suami..





0 tukang conteng sambilan:

JOM SHOPPING!!