bila dua beradik itu berJUBAH

assalamualaikum..
sudah lama jubah itu bergantung dalam almari..
Pak Ngah& Mak Ngah bagi balik dari umrah tahun lepas..
tapi sayang..agak labuh untuk kakak dan adik ketika itu..


Jumaat kemarin,
tiba-tiba teringat untuk bagi kakak dan adik mencuba..
maklum la, adik pon dah boleh nak bertatih berjalan..
mesti Pak Ngah dan Mak Ngah jatuh hati la tengok gambar bebudak nih..

 
sangat sayang gambar ini blur...
umi lupa tukar setting kamera..
masing-masing sudah muat..elok-elok saja..

kakak pegang tangan adik..
sayang adik..

ni dah mula la..
nak main-main bila umi suruh posing..
cheeky!!

haippp.. adik!!
sapa ajar jelir-jelir macam tu?

adeshhh..
blur lagi..

tiba-tiba kakak mau pakai sweater nih..
ada gaya mau p oversea tak?


hahaha..sudah mau posing..
tapi gaya apakah itu kakak..

kakak suruh adik pakai sweater jugak..
alalala sangat comel tengok gambar nih..
nampak macam kakak dah besar sangat da..
i love both of you laa!!!

betapa gigih kakak mau kenakan zip sweater adik..
kalau sokmo-sokmo macam ni kan bagus..
takde gaduh-gaduh..

eee..geram budak kecik nih~~

sangat suka dapat pakai sweater macam kakak..

cepat-cepat boleh berlari ye dik..

anak dara sapa la ni...
sapa mau buat menantu?hiii




11 tukang conteng sambilan:

aina said...

kakak kalau pakai tdg skali pndg nmpk mcm muke cikgu..hehe

Ummi said...

@aina
hahaha..anak sape....
like mother like doter laaa..wiiii

Melati Qistyna's Mummy said...

kin, kakak tuh nak kata cm anak bosnia pon ade gak... putih melepak :P

mizzbutterfly said...

cooommeellll sgt..muka kakak nmpk lain bila bertudung...yg adek zikry...da tak macm org melayu da...hehehe tiba2 terigt cerita nur kaseh..

anggerik-rimba said...

comelnyer...tumpang geram jugak...huhu

hanny maness said...

alahaiiiiiii. comelnyaaaaa.! hani sangat suka pic kakak nak pakai kan adik sweater. aduh. jatuh cinta dah ni :P

kiss untuk adik & kakak ye kak ikin :)

OneSimpleMother said...

oh comelnya mereka berdua.. :D

noradzlina.kamdani said...

adlina nmpk montel bile pkai tudung..gebu pipinye mcm nk kene cubit

ayu aziz said...

alalalala~
comeyl.nye.mereka....
semoga.mereka.sentiasa.baek2.saja.,..
:)

Masrini Karim said...

hihi...kakak sebiji macam ikin..adik plak lebih pd zahir..suke sgt tgk diorg berdua kin..pelik ciom org tok mereka ya..rindu kat anak menakan nun di jauh di mata..hehe

Cik Jue said...

comel je....cik jue suka

JOM SHOPPING!!