zikry dan atoknye..

assalamualaikum..
seperti yang dijanjikan dalam entry lepas..
nak publish gambar zikry dan atoknye..


ni la atok saye..
sehat walafiat saje...
atok saya dah berumur 64 tahun..banyak tu..
saya setahun pon belom..hahaha
sini la tempat saya selalu lepak dengan atok..
boleh tengok macam-macam kat laman dari sini..
pantang atok ambik angin kat luar ni, saya nak join jugak..
atok sayang saya..
saya pon sayang atok jugak!!
kadang-kadang saya lepak atas perut buncit atok jugak..
hahahah
lain kali saya balik kampung kita lepak-lepak lagi ye tok!!



8 tukang conteng sambilan:

Marsha~ said...

putih melepak btol budak ni.. geram!!

Mama Qiestina said...

zikry syomelll!

putehhnyaaaaaaaa :D
and manja atok jugak yee.

i n n z c h u b b y said...

kak ikin...

apa rahsia zikry puteh melepak sgt ni?

hehee~

mizzbutterfly said...

haah...la cikgu..puteh melepak sesgt zikry..

Ummi said...

@Marsha~
hiii..mau gigit pp saye tak auntie marsha???

Ummi said...

@Mama Qiestina
mamam qis..saye memnag manje ngan sume!!hii..kim salam qis ek

Ummi said...

@i n n z c h u b b y
kalau dah "rahsia" maknenye tak leh gtau la kan?hiiii..memain je..tatau la..dah takdirnye begitu..huhuhu

Ummi said...

@mizzbutterfly
die anak mat zahir tau..bukan anak mat saleh..heheh

JOM SHOPPING!!