..sesudah subuh..

assalamualaikum..
ooohhh..
entry baru lagi??
sebnarnye ade beberape entry sudah didraftkan..
tp takmo buat auto publish..
tah nape macam ade masalah je kalau guna auto publish..
contohnye : entry degil takmo mempublish bila sampai waktu yang sepatutnya..apakah??


********************************

ok..ok..
stret tu de point..

saje umi uploadkan gambar2 kenangan nih..
walaupun gambar tak berape cantek..menarik..sebab gune henpon je..
tapi sangatla jadi memori gitu..
budak 2 orang ni bangun sangatla awal..
kalah pak imam surau kampung tu kot..
sangat sensitif dengan bunyi ayam..
adeh..
ni tengok..lepas opahnya habis solat subuh,
si kakak amik surah yasin dan cakap kat opah
"nak ngaji.."
huuu.
sejuk perut opah ek..
dan si zikry tu biasala..
ikut je apa kakak buat..
dah macam ready nak mengaji je kan..

lepas tu..
haaa..tengok..
ke laut jek mengaji tuh..
dapat nset umi, keje nak amik gambar je..
(eleh..ni tiru sape ni umi oii..bukan tiru uminye ke?)
adik macam biasa, perasan ala-ala model..
nak berposing saje..
elok sesangat la 2 beradik nih..
-tapi nanti anak-anak umi ayah memang kena belajar ngaji eh-

eh..
opah dan adik zikry main-main mata?


next entry sat lagi kot??
hiiiii..

marathon..marathon..








5 tukang conteng sambilan:

Ieda Al-Habsyi said...

suka tgk opah, teringat kat arwah opah iedaa :)

Ummimusa said...

sangat suka gambar2 ni, nak pinjam boleh?

Melati Qistyna's Mummy said...

ehehe... sensitp nagn bunyi ayam yer, kalo ayam tu bunyi kol 3mlm, mao nyer dedua bgn ...hehehe.. teruk la uminyer nak menjaga :P

berbalik kpd n3 sblm, si zz neh akak tk semangat jer, zat mana 1 yg kurang tuh? nak kena tanyer nurse agaknyer... yg A ke B ker....Z hehehe

p/s : agaknyer, kalau anak akak p klinik tu, sume zat kurang... 6taun = 18-19kg jer..huhuhu

lily lotus said...

so sweetlah :)

noradzlina.kamdani said...

bijaknye ank2...

JOM SHOPPING!!