astaka

assalamualaikum..

wahh..rase dah lama tak update kisah hujung minggu..
so.. hari Jumaat..
yang bekerja di Kedah adalah cuti..
memandangkan Sabtu memang sehari suntuk umi takkan ada di rumah,
maka pagi ni dengan penuh semangat mandikan budak kecik dua orang tu..
diaorang memang takde hal lah mandi pagi..
suka lagi ada..

..best la tu umi bawak keluar rumah..
walhal tak p mana pon..
p kompleks sukan kolej jek..


kebetulan terjumpa plak student umi kat astaka..

..incomplete..
ayah takde..

zikry sangat syok sebab ramainye orang melayan dia nak bertatih..
terjengket-jengkat jek gayanye..

..umi dan zikry..
lerrr..zikry pandang ape?
wahhh..kakak hepi nye!!

..muka sangat konfiden..
macam dah pandai jalan jek..

..ni sorang lagi..
mekasih ye kakak, tengok kamera..

adik..ape tu?

..kutub utata..kutub selatan..



mana ade org berrefleksologi pakai kasut kakak..hahaha

suka sangat dapat tengok macam-macam





adik!!!jangan makan kunci!!


ayah..dulu kasut ni longgar..skg dah ngam-ngam..
ayah balik nanti dah kena beli kasut lain la :)








..entry banyak gambar je..
..make it short n sweet..
macam biase..

5 tukang conteng sambilan:

noradzlina.kamdani said...

mesti syok outing cam tu fresh jek....
xde arr diorg dok terperap kt umah..ni bole mengeratkan ukhwah ibu n ank2..

Ummi said...

@noradzlina.kamdani
wahhh kak lin..pepagi lg dh datag melawat eh!!selamat cuti!!saye keje arini..kelas kul 8..huuuu

Melati Qistyna's Mummy said...

hehehe, tu la kin, pasan gak kakak tu dh mula tgk cam... :P

abah_izz said...

Comei..comei2..

tak sabar gak nk ajak satu2 hero ku ini membesar...seperti adik ni..

i n n z c h u b b y said...

lion kakak tu tak tinggal jugak...

hehe!

JOM SHOPPING!!