PANORAMA BANJIR

assalamualaikum..
wahhh..sudah lama tak update..
draft berderet-deret..
kena update laju-laju!!

*****************************************************
setelah bercuti selama 13 hari..(campur cuti banjir)
9 okt..
saya drive dari perak ke changlun..
mak ikut untuk kontrol budak 2 orang itu..
bertolak pukul 10.15am dan sampai tepat pukul 1.40pm..
tak sampai 4 jam pon..
saya tak bawa laju..berhenti cuma sekali sahaja di hentian Sg Bakap..
itu pon untuk minum dan makan kuih seketul..
kira sangat berbangga la..en zahir pon tak pernah buat macam tu..(^_^)
sangat superwoman eh..lagipon kakak dan adik sangat-sangat-sangat baik saja sepanjang perjalanan..

nak share sikit pemandangan banjir dr highway..
bukan senang nak tengok ni..



wahhh..sangat lengang..

selepas masuk Pendang..rasa macam lalu atas highway terapung..
kiri kanan air saje..


macam sungai @ tasik kan..
tu bendang tuu..








alhamdulillah...
lega bila dah campai changlun..

kemudian, dapat gosip kata kawasan "bakal" pondok kaseh sayang kami banjir juga..
cepat-cepat pergi melawat..
alhamdulillah juga..
gosip-gosip yang tidak benar sama sekali..
hehehe..en zahir panik dah dengar gosip tu..


..kasihan mereka yang menjadi mangsa banjir..
hulurkan tangan..ringankan beban

2 tukang conteng sambilan:

Marsha~ said...

takot kan kalau banjir jadi teruk sangat.. kalau jadi kat diri sendiri, mcm mana nak beli susu anak?? beras nak masak bubur?? hishhh.. takotnyeee...

mrs. sam said...

penah banjir dulu takat buku lali jer tu pun kelam kabut juga. memang simpati dengan mangsa2 banjir ni..

JOM SHOPPING!!