dua orang yang aneh

assalamualaikum..

sudah boleh update akhirnya!!
habis sudah tempoh edah dengan celcom broadband..


so, update kali ni macam biasa kisah dua beradik ni..
sila lihat gambar mereka di bawah..
apakah yang aneh??



tak perasan ye?
ok, sila lihat dari posisi tepi adik..



tak perasan juga ye..
ok..
adik,sila pusing ke belakang pula..



umi..saya dah pusing 360 darjah ni..


perasan tak kakak pakai seluar adik..
dan adik pakai seluar kakak..
 ni semua kakak punya kerja..
tak mau pakai seluar dia..nak seluar adik jugak..
dan umi tak mau bising-bisnig..layankan saje..
sementara adik tak reti apa-apa..
dia redha je pakai seluar minnie mouse kaler pink..
hiiii


opppsss..

kakak tak mau amik gambar adik eh..
adik merajuk ke??



8 tukang conteng sambilan:

kumiko_sakura said...

haha... sangat lawak.. tp 2org nie sngt cute mcm ummi die..hehe

Marsha~ said...

hahahahahahahahahaha... sgt comel... muat lak dai nak pakai suar adik dia. eh???

Ieda Al-Habsyi said...

hehehhehe! perasan nampak suar baju kawin :)

Melati Qistyna's Mummy said...

aah, mmg perasan, kawen baju tuh :P

nampk adek dh makin beso dr kakak...hehehe

Ummi said...

@kumiko_sakura
hahah..ade campuran ayah dieorng jugak tu..

Ummi said...

@Marsha~
kalau tengok betul2,singkat sikit..adik plak pakai sampai ke dada sebab seluar kakak labuh..huuu

Ummi said...

@Ieda Al-Habsyi
penglihatan aunti ieda sangat cekap!!dan saye suka istilah itu..suar baju kawen..hiihii

Ummi said...

@Melati Qistyna's Mummy
secara teknikal nampak adik beso kak, tapi hakikatnya kakak masih lagi beso dr adik..kite tunggu tahun depan bila adik dah jalan..tengok cmane.hehehe

JOM SHOPPING!!